Lähdekriittisyys

(Luettu 6189 kertaa)

culture

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Lähdekriittisyys
« : 25.09.2015, 07:14:15 »
Verkkomediaa lainaamalla henkilö menettää välittömästi uskottavuutensa kirjoittajana.

Sokerikukko

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Lähdekriittisyys
« Vastaus #1 : 25.09.2015, 11:09:19 »
Mitä uutissivustoja arvon "culture" pitää luotettavina ja puolueettomina tiedonlähteinä?

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2015, 11:57:55 »
Verkkomediaa lainaamalla henkilö menettää välittömästi uskottavuutensa kirjoittajana.

OK, uskottavuus meni. :) Lainailen vähän sieltä sun täältä. Perempi kai sekin, koska eipä kovin hyvään lopputulokseen pelkkiä Helsingin Sanomia seuraamallakaan pääse. Vaikka tämä juttu nyt on kirjoitettukin huumorimielessä, niin tietytty sanoma silläkin on ja se palvelee tietynlaista maailmankuvaa: http://nyt.fi/a1305974974384 Hyvin harva lehti on mielestäni enää nykyään täysin puolueeton... Jos mikään.

Mitäs mieltä olet kymmenen vuotta sitten vinkkaamastani Mikrobitistä? Hömppää?
Entäs It-viikko? Kyseistä sivua ei kyllä enää löytynyt, mutta muistaakseni siellä oli juttua japanilaisten lasten koulureppuihin asennetuista siruista ja paljon muustakin RFID-siruihin liittyvästä.

Edit: Vähän niinku entinen historian opettajani sanoikin... Lähdekritiikki pitää aina muistaa ja kannattaa seurata mahdollisimman montaa lehteä, niin saa parhaan kuvan tilanteesta. :)

Muutenkin tekniikka tulee kehittymään siihen, että ihminen ja kone yhdistetään. Se on täysin selvää, koska sotilas saa näin esimerkiksi enemmän voimia, kestävyyttä ja mitä ominaisuuksia nyt sitten halutaankaan lisätä. Yhdysvalloissahan on sotilaille laitettu kaikenlaisia härveleitä jalkoihin, että kantokyky kasvaa, tästä on hyvin paljon etua jos toisella puolella ei tätä ominaisuutta vielä ole. Lisää tehokkuutta ja ominaisuuksia. Niitä ihminen on aina etsinyt ja tulee etsimäänkin. Doping ja hormonit ovatkin mielestäni hyviä esimerkkejä ihmisluonnosta. Pimeänäkö olis kyllä kiva.  :D
Kaikkia asioitahan on ensin testattu eläimillä ja lopulta tekniikka tai lääke on sitten annettu ihmisten käyttöön. Mielestäni kysymys kuuluukin vain, että milloin.
Oletko näistä asioista eri mieltä, culture ja muutkin?

Sorry, vähän kiirellä kirjoittelen...
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 14:12:02 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Eliette

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - Tua_totus@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.09.2015, 12:57:57 »
Varmasti tulevaisuudessa kehitellään ties mitä keinoja tunnistautumiseen, koska identiteettivarkaudet ovat arkipäivää jo nykyään.
Mitä pidempi matka sitä pidemmälle mennään!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.09.2015, 14:03:44 »
Tämä viesti tuli vahingossa kahteen kertaan ja vielä väärään kohtaankin. Viesti oli sama kuin vastaus nro. 10. Poistin tämän viestin selkeyttääkseni ketjua edes vähän...
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 07:41:49 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

culture

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 25.09.2015, 14:20:32 »
Ei kai täällä kukaan oikeasti tarjoa Verkkomediaa vakavasti otettavaksi uutislähteeksi? Eihän?

Verkkomedia.org on NWO-hörhö Janus Putkosen (herra toimii tällä hetkellä Donetskin kansantasavallassa Johan Bäckmanin äänitorvena) oksennus mihin kuka tahansa foliohattu voi ulostaa "artikkeleitaan". Suvustolla ei ole mitään tekemistä vakavasti otettavan journalismin kanssa. Samaa sarjaa magneettimedian sekä MV-lehden kanssa. Yksinkertaisesti: Verkkomedian lainaaminen on argumentaatiovirhe.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 14:26:34 kirjoittanut culture »

TN

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 25.09.2015, 14:44:25 »
"Uutislähde" se on kai siinä missä joku muukin. Aika paljon siellä kirjoituksia näyttää värittävän kirjoittajien omat mielipiteet asioista. Kuitenkin mun mielestä on ihan hyvä että joku jossain kirjoittaa asiosta myös vähän valtavirrasta poikkeavasta näkökulmasta. Harvassa täällä taitavat olla ne uutismediat joita ei joku intressi ohjaile.

Tuo mainittu MV-lehti taas vaikuttaa olevan pelkkää rasistista propagandaa, jossa ei edes keskitytä mihinkään muuhun kuin maahanmuuttokritiikkiin, joten en sitä näe oikein hyvänä vertailukohtana. Toi magneettimedia ei ole tuttu, mutta mitää käydä katsomassa kun erikseen mainittiin.

Omissa silmissä kyllä enemmän kirjoittajan vakavasti otettavuus kärsii jos samassa parin rivin viestissä on heti mainittu: NWO-hörhö, Foliohattu, Johan Bäckmanin äänitorvi , vakavasti otettava journalismi jne.
Jotenkin siitä välittyy heti sellainen tunteen palo ja fanaattisuus ettei kirjoittajalla voi olla ihan puhtaat jauhot pussissa ::)
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 14:48:33 kirjoittanut TN »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 25.09.2015, 15:26:16 »
Ei kai täällä kukaan oikeasti tarjoa Verkkomediaa vakavasti otettavaksi uutislähteeksi? Eihän?

Verkkomedia.org on NWO-hörhö Janus Putkosen (herra toimii tällä hetkellä Donetskin kansantasavallassa Johan Bäckmanin äänitorvena) oksennus mihin kuka tahansa foliohattu voi ulostaa "artikkeleitaan". Suvustolla ei ole mitään tekemistä vakavasti otettavan journalismin kanssa. Samaa sarjaa magneettimedian sekä MV-lehden kanssa. Yksinkertaisesti: Verkkomedian lainaaminen on argumentaatiovirhe.

OK. En nyt niin ole perehtynyt Verkkomediaan näin perusteellisesti kuin sinä ja vähän hätäisesti ehkä laitoin tuon likin. Lainasin sitä sieltä sen vuoksi, koska tiedän, että kyllä nämä jossakin vaiheessa ihmiseenkin laitetaan. MV-lehti on pelkkää rasistista propagandaa, mutta välillä sielläkin on jotain mikä pitää kyllä paikkansa minun mielestäni (esim. Sipilän ja Fahadin tapaaminen, joka sitten myöhemmin totuuden selvittyä poistettiinkin muilta "virallisilta" sivustoilta..). Kumpaakaan en aktiivisesti seuraa (en seuraa aktiivisesti oikeastaan kuin tätä sivustoa), mutta välillä käyn katsomassa mitä sieltä löytyisi. Mielestäni joka ainut kerta Verkkomedia ei kuitenkaan ole automaattisesti väärässä. Koska: joskus henkilö tai sivusto voi olla oikeassa ja joskus taas väärässä, ei automaattisesti AINA väärässä. Olenko väärässä? Esimerkiksi Stubb taas on toisen puolen NWO-hörhö, koska käyttää kuitenkin NWO-juttuja ja julistaa sitä sanomaa missä lie nyt sitten onkaan luennoimassa (ei tietenkään aina, mutta esim. toi yksi edellinen Verkkomedian lainaukseni on oikea, koska siinä hän juuri toitottaa New World Orderista). Miksi hän muuten sanoisi "NWO" ynnä muuta siihen liittyvää juttua? Otan tästä ihan hyvällä palautteen. :)

Mitä mieltä olet noista omista ajatuksistani ja mielipiteistäni joista kirjoitin? Mielestäni Mikrobitti on loistava lehti ja It-viikkokin kai ihan luotettava, vai? Mitä sivustoja sinä seuraat?

Edit: Hernekeittoa tässä samalla vetelen, joten tulee vähän hätäisesti taas kirjoiteltua syönnin lomassa...
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 16:15:18 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #8 : 25.09.2015, 15:40:44 »
Omissa silmissä kyllä enemmän kirjoittajan vakavasti otettavuus kärsii jos samassa parin rivin viestissä on heti mainittu: NWO-hörhö, Foliohattu, Johan Bäckmanin äänitorvi , vakavasti otettava journalismi jne.
Jotenkin siitä välittyy heti sellainen tunteen palo ja fanaattisuus ettei kirjoittajalla voi olla ihan puhtaat jauhot pussissa ::)

Samaa mieltä olen minäkin kyllä näistä riveistä. Minullakin on omat intohimoni, mutta niin on varmaan jokaisella meistä.

Edit: Oma teksti se on mielestäni tärkein asia eikä se mistä henkilö nyt sattuu sopivalta tuntuvan linkin laittamaan tekstinsä tueksi.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 15:43:54 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 25.09.2015, 17:07:36 »
Kerronpa tässä nyt samalla viimein, miltä pohjalta minä näistä jutuista kirjoittelen... :)  Minä olen entinen ohjelmoija ja olin myös töissä Enter-nimisessä (Yhtyneet Kuvalehdet) tietokonelehdessä 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Alueenani oli pelipuoli ja vähän muukin. Lehden päätoimittaja kysyi minua sinne töihin lehteä perustettaessa 90-luvulla tekemieni ohjelmien ja pelien perusteella. Niitä on valittu mm. Mikrobitissä lehden puolella Kuukauden ohjelmiksi ja peleiksi ja myös Mbnetin puolella viikon vastaaviksi (suomalaisten ohjelmien siis). Olin jonkin aikaa Avalanche Games -nimisessä peliporukassa ja hetken myös eräässä demoja väsäävässä porukassakin. Tässä muutamia minun 90-luvulla Turbo Pascalilla DOSille tekemiäni ohjelmia ja pelejä: Vinkkidisu (maailman suurin suomenkielinen pelivinkkiohjelma edelleenkin ja se oli hyvin lähellä myöskin maailman suurimpia kilpailijoitakin vaikka yksin kirjoittelin ja ohjelmoin kaiken. Kuusi vuotta sen tekemisessä lopulta vierähti, minun lapseni. ;)), Wormarama, Valtiot, RetroWorm... Lisää nimiä löytyy noiden readme.txt-tiedostoista. Ne eivät kovin hyvin taida toimia välttämättä nykyisillä PC-laitteilla ja Windowsilla, mutta osa saattaa toimia hyvinkin. En ole itsekään niitä vuosikausiin enää kokeillut. Ohjelmat löytyvät ainakin Mikrobitin nettisivujen arkistosta ja Huvi & Hyöty -rompuilta (90-luvun lopun ja ehkä 2000-luvun alun, jos niitä haluaa tsekata). Mbnetissä täytyy olla Mikrobitin tilaajana, että saa ne imettyä sieltä). Aika tunnettuja ne olivat, jos joku on ollut 90-luvulla tekemisissä PC-pelien kanssa. Sellainen historia minulla on tietotekniikkapuolella. :)

Edit: Ohjelmista suurin osa on freeware ja Vinkkidisusta tuli lopulta sharewarea (voisin nyt nykyään julkaista sen freewarena kaikkien PC:n retropelien ystäville, jos löydän sen jostain levykkeiltä... 1550 peliin siinä tuli lopulta läpipeluuohjeita, huijauskoodeja, vinkkejä jne.).

Edit 2: Tuota Valtiot-peliä uskaltaisin ehdottaa ihan opetusmielessä ja reppureissareillekin. Se on digitaaliseen muotoon käännetty versio legendaarisista auto- ja moottoripyöräpelikorteista, mutta siinä pelataan maailman eri valtioilla ja niiden asukasluvuilla, pinta-alalla, BKT:llä (USD), jne (en muista nyt ulkoa mitä kaikkia vaihtoehtoja siinä oli, saattoi olla asukastiheys ainakin). Siinä oppii myös eri valtioden liput ja peliä voi pelata joko tietokonetta vastaan tai sitten kaksinpelinä. Uskon, että toimii ihan hyvin nykypäivänäkin ja millä tahansa Windowsilla. Toki grafiikka ja koneet olivat silloin vielä melko kehittymättömiä ja Windows 95 oli vielä aika uutta ja pelintekijä vannoivat silloin vielä DOSin nimeen... Windows oli niin tehosyöppö ja buginen, että ei sitä silloin otettu vakavasti pelialustaksi. Toki se on sitä vielä tänä päivänäkin, mutta ihan OK pelialusta siitä lopulta kehittyi. Commodoren Amiga oli niihin aikoihin jo hävinnyt taistelun IBM PC:tä vastaan ja Applen Macillä oli aivan liian vähän käyttäjiä tuolloin ja sitä ei silloin edes mielletty miksikään pelikoneeksi (myös laitteen hinta oli aivan liian korkea tuolloin). Vähän tietokonepelien historiikkia noilta ajoilta tässä samalla. :)
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 11:09:49 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 25.09.2015, 20:39:27 »

Tässä Stubbin New World Order -saarnaa... Vaikka onkin Verkkomedian linkki, niin ei se tätä asiaa miksikään muuta, että Stubb saarnaa NWOta ja hänellä EI ole isänmaata vaikka hokisit kuinka "argumentointivirhettä", vai muuttaako? Entäpä uskottavuuteni? Mitkäs on sun meriitit tällä alalla, jos mä olen menettänyt uskottavuuteni sun silmissä lainaamalla Verkkomediaa? Tossa mun edellisessä viestissä on vähän infoa siitä mikä mä olen miehiäni. Yleensä en puhu tai puutu asioihin, jos mulla ei ole jonkinlaista käsitystä asioista (tai yleensä jopa vahvaa). Entä ne mun edellisellä sivulla olevat omat mietteeni tähän asiaan, olivatko arvioni ja ajatukseni perseestä? Mielestäni kysymys on vain, milloin... Mutta ei mene ainakaan vielä läpi, toivottavasti. Mielestäni Mikrobitti on ihan luotettavimmasta päästä suomalaisista lehdistä, jos on kyse tällaisista asioista. Olenko siis täysin väärillä jäljillä ja "foliohattu", culture?

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4822

Edit: Sorry, tämä tuli nyt vahingossa kahteen kertaan tässä ketjussa...
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 20:42:53 kirjoittanut Radical »

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #11 : 25.09.2015, 20:47:52 »
Janus Putkosen analyysi Magneettimediassa :D
Alkaa mennä foliohatun puolelle, ja aiheen ulkopuolelle.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #12 : 25.09.2015, 20:56:07 »
Janus Putkosen analyysi Magneettimediassa :D
Alkaa mennä foliohatun puolelle, ja aiheen ulkopuolelle.

Entäpä nämä minun arvioni tuolta edelliseltä sivulta? Foliohattua?

"Muutenkin tekniikka tulee kehittymään siihen, että ihminen ja kone yhdistetään. Se on täysin selvää, koska sotilas saa näin esimerkiksi enemmän voimia, kestävyyttä ja mitä ominaisuuksia nyt sitten halutaankaan lisätä. Yhdysvalloissahan on sotilaille laitettu kaikenlaisia härveleitä jalkoihin, että kantokyky kasvaa, tästä on hyvin paljon etua jos toisella puolella ei tätä ominaisuutta vielä ole. Lisää tehokkuutta ja ominaisuuksia. Niitä ihminen on aina etsinyt ja tulee etsimäänkin. Doping ja hormonit ovatkin mielestäni hyviä esimerkkejä ihmisluonnosta. Pimeänäkö olis kyllä kiva.  :D
Kaikkia asioitahan on ensin testattu eläimillä ja lopulta tekniikka tai lääke on sitten annettu ihmisten käyttöön. Mielestäni kysymys kuuluukin vain, että milloin."

Edit: Magneettimediaa en ole katsastanut. Täytyypä vilkaista minkälaista stooria siellä on..

Vaikka nyt meneekin vähän aiheen ulkopuolelle... Kaikki maailman alueet eivät vielä ole valmiita Uuteen Maailmanjärjestykseen. On vielä liian aikaista runnoa sitä läpi joka paikassa. Tulee kaikenlaisia ongelmia, kahinoita jne...

Edit 2: Mutta eivätpä tietyssä asemassa olevat noista kahinoista välitä, koska eivät joudu itse sotimaan ja heidän omistamansa aseteollisuus käärii koko ajan jatkuvista kahinoista valtavasti rahaa...
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 09:53:02 kirjoittanut Radical »

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #13 : 25.09.2015, 21:09:19 »
Korjaan postaukseni osalta Magneettimedian Verkkomediaksi. Omaa huolimattomuuttani. Aika samaa kamaa kuitenkin.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #14 : 25.09.2015, 22:04:59 »
Korjaan postaukseni osalta Magneettimedian Verkkomediaksi. Omaa huolimattomuuttani. Aika samaa kamaa kuitenkin.

Entäs tämä ajatukseni edelliseltä sivulta (toistoa,tiedän☹ mutta en ole saanut vielä vastausta)? Eli se ettei joku sivusto tai ihminen AINA automaattisesti ole väärässä. Tämä oli kyllä osoitetu "culturelle", mutta haluaisin kysyä tätä samaa myös sinulta, "pahakyy". Mielestäni joskus ns. vastapuolikin voi olla oikeilla jäljillä, eikö se ole aika selvä asia..? Ei aina "argumentointivirhe"? Miksi jotkut sitten saarnaavat NWOsta, jos se on vain jotain hömppää? Kyllä tässä mielestäni ihan selvästi on jotain tapahtumassa ja jotkut tahot järjestelevät asioita, vai olenko väärässä?

"OK. En nyt niin ole perehtynyt Verkkomediaan näin perusteellisesti kuin sinä ja vähän hätäisesti ehkä laitoin tuon likin. Lainasin sitä sieltä sen vuoksi, koska tiedän, että kyllä nämä jossakin vaiheessa ihmiseenkin laitetaan. MV-lehti on pelkkää rasistista propagandaa, mutta välillä sielläkin on jotain mikä pitää kyllä paikkansa minun mielestäni (esim. Sipilän ja Fahadin tapaaminen, joka sitten myöhemmin totuuden selvittyä poistettiinkin muilta "virallisilta" sivustoilta..). Kumpaakaan en aktiivisesti seuraa (en seuraa aktiivisesti oikeastaan kuin tätä sivustoa), mutta välillä käyn katsomassa mitä sieltä löytyisi. Mielestäni joka ainut kerta Verkkomedia ei kuitenkaan ole automaattisesti väärässä. Koska: Joskus henkilö tai sivusto voi olla oikeassa ja joskus taas väärässä, ei automaattisesti AINA väärässä. Olenko väärässä? Esimerkiksi Stubb taas on toisen puolen NWO-hörhö, koska käyttää kuitenkin NWO-juttuja ja julistaa sitä ilosanomaa missä lie nyt sitten onkaan luennoimassa (ei tietenkään aina, mutta esim. toi yksi edellinen Verkkomedian lainaukseni on oikea, koska siinä hän juuri toitottaa New World Orderista). Miksi hän muuten sanoisi "NWO" ynnä muuta siihen liittyvää juttua? Otan tästä ihan hyvällä palautteen. :) "

Edit: Näinhän tämä perjantai-ilta sujuu rattoisasti... ✌ Minä en halua, että minusta tehdään karjaa, haluan olla vapaa enkä jonkun seurattavana orjana...

Että NWO onnistuisi, täytyisi kaikki uskonnot poistaa tai yhdistää samaksi (sama jumala kaikille, kuten nyt onkin jo krislam...) ja kaikki nationalistiset aatteet myös hävittää ja sekoittaa kansat ja poistaa yksilön identiteetti...Ja perustaa yksi globaali hallinto tietenkin. Stubb ja Katainen eivät selvästikään nyt enää esimerkiksi aja itsenäisen Suomen ja SUOMALAISTEN asioita vaan ovat isompien perseennuolijoita ja juoksupoikia ja juoksevat EUn, USAn ja NWOn asioilla...

Jaettu omaksi säikeekseen asian vierestä -osastoon. -Mr. V

Asia selviö, OK.  :) Mr. V onkin nykyään moderaattori, onnea matkaan! :) En olekaan tiennyt...

Kiitos vaan, oon niin tylsässä työpaikassa nykyään, että oli pakko keksiä jotain oheistoimintaa. -Mr. V
« Viimeksi muokattu: 25.09.2015, 23:48:09 kirjoittanut Mr. Voyageur »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #15 : 26.09.2015, 00:43:26 »

Taas asiasta kolmanteen... Ahaa! Tällaisista Donetskin kansantasavallan herroista en minäkään välitä, mutta jotkin asiat mistä he puhuvat voivat silti olla totta, kuten tuo Stubbin NWO-luento... Stubb ja Katainen ovat taas siis toisen puolen NWO-hörhelöitä ja pilanneet paljon Suomen ja Suomen kansan asioita. Minä en enää vanno minkään puolueen nimeen niin kuin ennen, mutta esimerkiksi Jussi Halla-ahon (ps.) kommentoinnit ja kirjoitukset ovat mielestäni kyllä aina loistavia. Kiitos niistä hänelle! Näin. :)

Edit: Kataisenkin piti omien sanojensa mukaan lopettaa koko politiikka, mutta paskat, parempipalkkaiselle paikalle hän vain pääsi ja siirtyi pilattuaan ensin Suomen ja suomalaisten asiat... Miten hänen taidoillaan ja kyvyillään sitten pääsi EU:n talous- ja raha-asioista vastaavaksi komissaariksi?  ;D Miten tämä asia on mahdollista ellei hyväveliverkosto tuota paikkaa hänelle järjestänyt? Hänen edesottamuksillaan luulisi, että poliittinen ura olisi ollut siinä, kuten hän hän itsekin sanoi, mutta ei, parempipalkkaiselle ja vaikutusvaltaisemmalle paikalle hän vain lähti/pääsi/pakeni. Kokoomus ei ole enää itsenäisen Suomen ja suomalaisten asialla vaan se on EU-puolue ja EU:n liittovaltion asialla! Sen vuoksi Kokoomuus on tälläkin hetkellä Suomen hallituksessa. Tai yleensä siis otettiin mukaan hallitukseen, koska sillä on hyvät välit ja suhteet kaikkiin EU:n päättäviin ja tärkeisiin henkilöihin. Kansan muisti on lyhyt, kuten sanotaan!!
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 09:01:53 kirjoittanut Radical »

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #16 : 26.09.2015, 08:59:39 »
Harmillista, että reissupalstallekin saapui tämä helvetinmoinen vääntö mikä on joka puolella internetiä mihin ikinä vain katsoo. Jos joku ei ymmärrä, että huonot lähteet ovat huonoja, niin minkäs sille voi.

Pakolaiskeskusteluhan täältä vielä puuttuu. Kuka aloittaa. Väännetään neekereistä ja rättipäistä loputtomasti ja unohdetaan matkustaa mihinkään.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #17 : 26.09.2015, 09:24:35 »
En pidä pahana, koska tämä on Asian vierestä ja vieläkin kauemaa -osiossa. Täällä kaikki keskustelut eivät luonnollisesti koske matkustelua. Eikä tämä minusta ainakaan miltään helvetilliseltä väännöltä tunnu...  ;D Kunhan kirjoitellaan ja vaihdetaan mielipiteitä, harmillista tosiaankin tällainen jutustelu. Kyllä eri mieltä voi mielestäni olla ja siitä voi aivan hyvin keskustellakin... Ei muuta eikä pahalla siis, Loordi!

Edit: Keskusteluhan lähti siis siruttamisesta ja RFID-sirusta... Alkuperäinen topic taisi olla "Demariedustaja: Matkaajille kaulapanta?", "Olettekos kuulleet..." -osiosta.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 09:36:05 kirjoittanut Radical »

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 26.09.2015, 09:42:41 »
Täällä kaikki keskustelut eivät luonnollisesti koske matkustelua.

Totta kai, useimmilla palstoilla on myös itse asiaan kuulumaton vapaa keskustelu. Ja jokaisessa niissä pyörii tämä sama asia ja samat jutut. Täällä sitä ei vielä ollut, mutta kaipa se oli vain ajan kysymys.

En pahoita mieltäni, mutta jotenkin sitä toivoi, että avarakatseiset hippireissarit eivät tästä rupeaisi vääntämään, kun tämä on muutenkin ilahduttavan politiikasta vapaa palsta.

Poislukien viisumisirkus mikä ehkä jotenkin aavistuksen taitaa kuuluakin tänne.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #19 : 26.09.2015, 09:59:21 »
Täällä kaikki keskustelut eivät luonnollisesti koske matkustelua.

Totta kai, useimmilla palstoilla on myös itse asiaan kuulumaton vapaa keskustelu. Ja jokaisessa niissä pyörii tämä sama asia ja samat jutut. Täällä sitä ei vielä ollut, mutta kaipa se oli vain ajan kysymys.

En pahoita mieltäni, mutta jotenkin sitä toivoi, että avarakatseiset hippireissarit eivät tästä rupeaisi vääntämään, kun tämä on muutenkin ilahduttavan politiikasta vapaa palsta.

Poislukien viisumisirkus mikä ehkä jotenkin aavistuksen taitaa kuuluakin tänne.

OK, kantasi on ihan hyvä, en moiti. Minä en ole tästä asiasta keskustellut vielä missään ja en käykään säännöllisesti kuin tällä palstalla, joten ajan kysymys tämä keskustelu tosiaan vain olikin... Älä lue, jos tuntuu pahalta.

Edit: Monet varmasti toivoisivat, että esim. minä ajatuksineni poistuisin tältä palstalta. Toki on varmasti myös pieni joukko toista mieltä oleviakin. Pian taidan poistuakin, kuten olen jo selittänyt. Ajan kysymys vain...  ;) Mutta hei, avarakatseisuutta nyt vähän peliin. ;) Itse keskustelen tästä ihan hyvällä mielellä ja tällä kertaa tämä keskustelu ei edes ahdista minua, kumma kyllä... Johtunee kai osaksi siitä, että on viikonloppu ja siitä johtuen hyvä mieli.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 10:25:37 kirjoittanut Radical »