Pieni sijoitus turvallisuuteen

(Luettu 3491 kertaa)

markoka

• Aloittelija
    • Profiili
Pieni sijoitus turvallisuuteen
« : 27.10.2015, 07:20:27 »
https://www.huuto.net/kohteet/henkilokohtainen-halytin-angel-wing/381899969

Suosittelen tutustumaan tuotteeseen. Pieni hinta oman turvallisuuden lisäämisestä matkoilla ja kotimaassakin yksin liikkuessa.

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Pieni sijoitus turvallisuuteen
« Vastaus #1 : 27.10.2015, 09:10:09 »
Mulla vastaava tuote kulki mukana reilun vuoden. Ja pelkkänä painona rinkassa (vaikkei nyt juuri mitään toki painanutkaan). Ei vaan kertaakaan tullu tilannetta, että olisin oikeest kokenu tarvetta. Ei tarvetta arvostella muiden käyttötarvetta, mut itselleni oli turhake. Jota onneks en sentään ollu ostanu, vaa sain turvallisuusalalalla työskentelevältä ystävältäni.

Vandit

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2015, 11:20:17 »
Mulla vastaava tuote kulki mukana reilun vuoden. Ja pelkkänä painona rinkassa (vaikkei nyt juuri mitään toki painanutkaan). Ei vaan kertaakaan tullu tilannetta, että olisin oikeest kokenu tarvetta. Ei tarvetta arvostella muiden käyttötarvetta, mut itselleni oli turhake. Jota onneks en sentään ollu ostanu, vaa sain turvallisuusalalalla työskentelevältä ystävältäni.

Tämä viesti kuulostaa siltä kuin sinua harmittaisi kun et joutunut vaaralliseen tilanteeseen ja tuote on siksi turha :D
Ei kai sitä normivuotena kenellekään mitään satu.

Sokerikukko

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2015, 11:35:56 »
Näitä ja muita samantapaisia saa muutamalla eurolla aliexpressistä. Vinkkinä  vaan jos joku ostamassa, ei tarvitse maksaa 5x hintaa.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2015, 11:42:03 »
^ Njoo, aloittaja on yhden viestin kirjoittaja joka ihan satavarmaan markkinoi omaa kamaansa huutonetissa. Lahinna arsyttavaa.
Kai tuollaisista voisi jotain hyotyakin olla, mutta kaytannossahan se pitaisi olla ihan kaden ulottuvilla koko ajan...
She rides rollercoasters but never screams

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 27.10.2015, 12:45:51 »
😂 ei mua kyllä tippaakaan ärsytä, etten oo joutunu vaaratilanteisiin,  ja pärjään hyvin jatkossakin ilman liikaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Pointti enemmän se, et en sitä oikein koskaa osannu alkaa missää alkaa käyttää. Ei koskaan ollu laukussa mukana (ja ihan pikkusee käsilaukkuu ei mun kaiken muun TARPEELLISEN roinan lisäks mahtunut), enkä koskaa tuntenu olooni missää niin turvattomaks,  et oisin sitä asioikseni kaivannu.