Lämpöön joulu-tammikuussa (2017-2018)

(Luettu 2418 kertaa)

goldpanda

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Lämpöön joulu-tammikuussa (2017-2018)
« : 11.09.2017, 16:44:07 »
Hei!

Opiskeluista on sen verran pitkä joululoma, että tekisi mieli lähteä nauttimaan valosta ja lämmöstä. Tarkoitus olisi olla 11.12.2017 - 10.1.2018 välillä reissussa 2-4 viikkoa. Thaikut ja Vietnam yms Aasian kohteet kiinnostaa. Olen kuitenkin avoin myös muille maanosille. Lennot tulisi kuitenkin saada 500-700 eurolla. Reissussa haluan nähdä erilaisia paikkoja ja myös liikunnalliset aktiviteetit kiinnostaa, mutta erityisesti tarkoitus olisi nauttia vain auringosta ja ilmastosta eli "latailla akkuja".

Laita viestiä jos kiinnostaa ja on samoja suunnitelmia niin voidaan puida lisää :)

-Jesse (30v)

vahvero

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Lämpöön joulu-tammikuussa (2017-2018)
« Vastaus #1 : 18.09.2017, 10:47:38 »
Moi!
Mulla on ihan samanlainen tilanne, jonka ratkaisin lähtemällä kuukaudeksi Australiaan. Reissun alku on jo buukattu jouluun asti, mutta joululta tammikuun 11. päivään asti olisi kiva saada reissuseuraa. Jos siis Victorian ja mahdollisesti Tasmanian kiertäminen kiinnostaa, liity seuraan! Vai meneekö yli budjetista? On varmasti kalliimpi vaihtoehto kuin Kaakkois-Aasia...

Oon 32-vuotias opiskelija ja ikuinen reppureissaaja.

Lossi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2017, 17:00:22 »
Moi!

Olen itse lähdössä Aasiaan kuukaudeksi alkaen 6.12. Ensimmäiset kaksi viikkoa ajattelin pyhittää Bali-Lombok alueella pääasiassa surffailuun ja rentoutumiseen. Monelta suunnalta kuullut kehuja Canggun alueelta eli suuntaan sinne varmaankin aluksi :)

-25v. opiskelija mies

goldpanda

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 26.09.2017, 20:16:41 »
Moi!
Mulla on ihan samanlainen tilanne, jonka ratkaisin lähtemällä kuukaudeksi Australiaan. Reissun alku on jo buukattu jouluun asti, mutta joululta tammikuun 11. päivään asti olisi kiva saada reissuseuraa. Jos siis Victorian ja mahdollisesti Tasmanian kiertäminen kiinnostaa, liity seuraan! Vai meneekö yli budjetista? On varmasti kalliimpi vaihtoehto kuin Kaakkois-Aasia...

Oon 32-vuotias opiskelija ja ikuinen reppureissaaja.

Hei! Aussit kyl kiinnostaisi, mutta taitaa kyllä mennä yli budjetin se kohde :/ 

goldpanda

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 26.09.2017, 20:20:15 »
Moi!

Olen itse lähdössä Aasiaan kuukaudeksi alkaen 6.12. Ensimmäiset kaksi viikkoa ajattelin pyhittää Bali-Lombok alueella pääasiassa surffailuun ja rentoutumiseen. Monelta suunnalta kuullut kehuja Canggun alueelta eli suuntaan sinne varmaankin aluksi :)

-25v. opiskelija mies

Indonesia on aivan hyvä kohde, mutta edelliseltä bali-reissulta ei jäänyt fiilistä että sinne välttämättä tarvisi uusiksi päästä. Canggu on kyllä varsin hyvä paikka jos meinaa surffailla! Muuta siellä ei sitten kyllä juuri olekaan  ;D

Suurin kiinnostus tällä hetkellä Thaikut, Laos, Vietnam... Mutta pidetään tämä auki vielä!

CitizenOfTheWorld

• Reissaaja
  • Rento jäbä, avoin kaikille matkavaihtoehdoille:)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 28.09.2017, 20:01:30 »
Moi!
Voisin liittyä seuraan...:)
En oo ennen Aasias käynyt mut tänä vuonna loskaa pakoon vihdoin sinne tarkoitus olisi toteuttaa matka ja muuten olen jonkun verran matkustellut. (Madventures kaksikon käsikirja kohta luettu joten inspiraatiota tuulta päin löytyy:)
Yksin ei vain tee mieli matkata ja puikkelehtia yksin kuumassa ja kosteassa miljoonakaupungissa, joten jos seuras pääsis niin rohkeaisi paremmin. Miten onnistuisi reppumatkailu Thaikuista aina Filippiineille asti ja siellä? Kiinnostelisiko?
-Terkkuja,
Jussileisson Stadist
Ei muuta kuin rokotukset check ja matkaan kohti tuntematonta ja seikkailuja:)