Missä olit, kun....

(Luettu 73094 kertaa)

Jasso

• Reissaaja
  • Sounds like a plan
    • Profiili
Vs: Missä olit, kun....
« Vastaus #260 : 19.06.2008, 08:32:59 »
Estonia. Joensuussa olin lähdössä aamulla johonkin (kaites kouluun) niin äiti kertoi mitä oli tapahtunut. Muistan myös yhden uutislähetyksen hyvin tuolta illalta, jossa Estoniaa tottakai käsiteltiin.

Dianankin menehtymisen muistan kuulleeni äitin suusta ja ne kolarikuvat on jääny mieleen.

WTC olin pummilla koulusta ja seurailin tapahtumia tovin ennenkun tajusin että on totta. Kävin herättää kommuunikaverin ja ei sekään meinannu uskoa. Soitin myös äitille, mutta se tiesi jo.

Tsunami mulla menialkuun ohi. Olin vaeltamassa, enkä pidä puhelinta metsässä auki. Luin tapahtuneesta poistullessa jossain huoltsikalla Iltasanomista, ehkä 5 päivää tapauksen jälkeen. en vielä sillon käsittänyt laajuutta vaan vasta kotona parin seuraavan päivän aikana rupesi selviämään.

Euroviisut kun Lordi voitti tuli katottua Joensuussa Amarillossa. TOsin ei tarkoituksella vaan oltiin istumassa iltaa ja laittovat baarista musiikin pois ja telkkarit täysille. No olihan sitä ihan mukava kattoa ja tunnelma oli kuin jääkiekon kisakatsomossa.

Jokelan surmien aikaan olin työvuorossa ja seurattiin työkavereiden kanssa tapahtumia. Laitoin äitille tekstarin, mutta eiköhän tuo tiennyt jo. 
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008, 08:35:14 kirjoittanut Jasso »
Ratkaisu oli helppo, se täytyi vain ensin keksiä.