13e:n yö Tukholmassa?

(Luettu 2672 kertaa)

Anonymous

• Vieras
« : 06.12.2004, 05:35:55 »
Mietin että laitanko tämän viestin tyhmiin kysymyksiin vaiko Pohjoismaihin.. Päädyin tänne sitten.

Eli joku kertoi jossakin Pallontallaajat-forumin viestissä yöpyneensä 13:lla eurolla jossakin hostellissa Tukholmassa, muistaakseni Vikingin terminaalin lähellä. En kuitenkaan löydä kyseistä keskustelua täältä vaikka kuinka etsisin. Siis mikä ja missä mahtoi olla tämä paikka ja onko Tukholmassa muita (tosi) halpoja yöpymismahdollisuuksia - muita kuin puistonpenkki tai asema?

Rumarko

• Vieras
« Vastaus #1 : 06.12.2004, 14:16:21 »
Itse yövyin tuolla :

http://www.svenskaturistforeningen.se/templates/hostel.aspx?id=1987&source=search

Eli STF Vandrarhem af Chapman & Skeppsholmen

Muistaakseni terminaalin lähellä , mutta joen toisella puolella, joten kävely matkaa kyllä tulee...

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #2 : 06.12.2004, 15:24:46 »
Kiitoksia...
Täytyy katsella. Perusongelmahan tässä on, että yövyttyä pitäisi näiden suunnitelmien mukaan saada jossakin paluumatkalla Pariisista, mutta lentsikka olisi Tukholmassa vasta 22:45.

Rumarko

• Vieras
« Vastaus #3 : 06.12.2004, 18:40:52 »
Ei tuota ongelmia, ovathan noista suurin osa auki 24h.

Joku konkari sano joskus jotenkin näin , että "elä koskaan saavu paikalle myöhään illalla ilman yöpaikkaa". Selventäen, hoida etukäteen se majotus :)

Ite saavuin lontoosta tukholmaan joskus 21:00 tjsp, maanantai tai tiistai iltana. Tunnetusti tukholman hotellit ynnä hostellit on alkuviikosta varsinkin, täyteen buukatut, kun porukka tulee sinne tekemään bisnestä. 5:destä hotellista ja 2:sta hostellista, tuo skepssholm oli ainoa jolla oli tarjota vapaita punkkia...

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2004, 19:13:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Rumarko"

Ja vaikka ei olisikaan auki, niin ainakin Malmon HI-hostellissa antoivat koodin jolla paasin ulko-ovesta sisaan ja check-in hoidettiin sitten aamulla.
ämä on minun totuuteni.

LR

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 06.12.2004, 22:38:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Pablo"
Lainaus käyttäjältä: "Rumarko"

Ja vaikka ei olisikaan auki, niin ainakin Malmon HI-hostellissa antoivat koodin jolla paasin ulko-ovesta sisaan ja check-in hoidettiin sitten aamulla.

Joo, olen Tukholmassa yöpynyt Klubbensborgin retkeilymajassa, jolloin sain niinikään koodin etukäteen jolla pääsi etuovesta sisään. Sisäpuolella odotti kirjekuori, jossa oli huoneen avain. Yöpymisen olin maksanut etukäteen tilisiirrolla, luottokorttinumerokin olisi kelvannut.
Terveisin,
LR

Avalon

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - s_evita@yahoo.com
    • Profiili
    • http://students.oamk.fi/~m3riso00
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 07.12.2004, 14:30:59 »
Arlandan lentokenttä ja erään kirkon pihassa oleva penkki toimivat mulla hyvinä majoituspaikkoina Stokiksessa, kun ei tullut hoidettua mitään etukäteen. Säästyipä rahat sitten muuhun!  :D
quot;A ship in a harbor is safe but that is not what ships are built for."

LR

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 07.12.2004, 21:30:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Perusongelmahan tässä on, että yövyttyä pitäisi näiden suunnitelmien mukaan saada jossakin paluumatkalla Pariisista, mutta lentsikka olisi Tukholmassa vasta 22:45.

Jos itse olisin jatkamassa aamulla lentäen Suomeen tai minne tahansa muualle, en lähtisi Arlandasta minnekään tuohon aikaan enää. Arlanada on kuitenkin suht kaukana kaikesta. :)

Jos kuitenkin sattuisin lähtemään keskustaan kohti, saattaisin ostaa 95 kr maksavan 24 tunnin joukkoliikennelipun ja viettää yöni jossain Tukholman läänin yöbusseista. ;)
Terveisin,
LR

Jolom

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.12.2004, 15:51:15 »
Aika edullinen tuo Rumarkon mainitsema majapaikka.
Voisi melkein menna Tukholmaan muutamaksi paivaksi joku kerta ja tutustua enemman kaupunkiin.

Ei tuonne paikkaan keskusta nayttaisi kovin pitka matka olevan.Vai??