Pallontallaajamiitti Helsingissä?

(Luettu 69024 kertaa)

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Re: STRUMPS!
« Vastaus #180 : 16.11.2007, 20:33:35 »
Lainaus käyttäjältä: "joonaspoika"
Mut hei ihmiset osallistukaa nyt muutkin. Toivottavasti saadaan hyvät istujaiset aikaan. Miten oisi että käytäisi jossain halvassa paikassa syömässä ja siitä jatkot??

Kaikki mukaan vaan :)

Jos aloitetaan klo 17 Bakersin skumpalla ja jatketaan sitten syömään. Ja sitten vielä jatkoa halukkaille.

Hyvää pizzaa saa naapurustosta, esim. Virgin Oilista ;)
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #181 : 16.11.2007, 20:47:01 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"
Jos aloitetaan klo 17 Bakersin skumpalla ja jatketaan sitten syömään. Ja sitten vielä jatkoa halukkaille.

Taitaa jäädä mun osalta väliin. Noi skumpat menny niin hyvin päähän joskus aiemmin *kt. allekirjoitus* :lol:

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #182 : 16.11.2007, 21:47:52 »
Kiva ajatus. :) Edellisestä miitistä olikin jo aikaa. En jaksanut äänestää, koska näillä näkymin kaikki muut päivät käyvät paitsi 5.12.

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #183 : 16.11.2007, 22:21:33 »
Saatan vaikka tulla paikalle. Tällä hetkellä käy kaikki muut päivät paitsi 5.12.

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #184 : 17.11.2007, 08:27:00 »
Lainaus käyttäjältä: "akk"
Kiva ajatus. :) Edellisestä miitistä olikin jo aikaa. En jaksanut äänestää, koska näillä näkymin kaikki muut päivät käyvät paitsi 5.12.

Hahaa :) Olin totaalisesti unhoittanut, että 5.12. on minullakin varattu  :oops:  :lol:

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #185 : 18.11.2007, 10:18:40 »
Hyvä huomio :D

Jee, vuorosuunnittelu kerrankin yllätti iloisesti! Piti olla tuolloin 7.12. töitä klo 23 saakka niinkuin normaalisti, mutta eipäs olekaan kuin vain 18 asti. Jospa vaikka pääsis paikalle.
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

joonaspoika

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #186 : 20.11.2007, 12:25:38 »
Mut hei ihmiset osallistukaa nyt muutkin. Toivottavasti saadaan hyvät istujaiset aikaan. Miten oisi että käytäisi jossain halvassa paikassa syömässä ja siitä jatkot??

Kaikki mukaan vaan :)

Hyvää pizzaa saa naapurustosta, esim. Virgin Oilista ;)

JESJES! Joo mennää tonne virgin oiliin 14.12 koska;
(1)minä saan aikuislakin kuudes päivä joten tuo 7. päivä voi olla hyvinkin heikko olo

(2) virgin oilissa kokoontuu perjantaisin extralarge kerho

(3) 14.12 siellä on kaikkien rakastama JENNI VARTIAINEN, uippii!!

(4) vaikkakin tällä hetkellä tuo 7. päivä on gallupissa edellä niin koska olen tällä hetkellä ainoa poju joka tuonne on tulossa niin teidän pitää tulla mua vastaan vähäsen  =)
Ei mikään antituristi

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
« Vastaus #187 : 20.11.2007, 12:34:31 »
[(4) vaikkakin tällä hetkellä tuo 7. päivä on gallupissa edellä niin koska olen tällä hetkellä ainoa poju joka tuonne on tulossa niin teidän pitää tulla mua vastaan vähäsen  =)

Hihihiiihhi  :D *repesi* Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, mistä niin päättelet?

Näyttää pahasti siltä että olette valikoimassa päivät jotka minulle ei käy (kun listalla ei edes ollu vkon 50 arkipäiviä). Mutta sen asian kanssa täytynee vaan elää.. Yritän kovasti olla katkeroitumatta ja vaipumatta pikkujouludepikseen.  :D
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

sannannaa

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - sannannaa@windowslive.com
    • Profiili
    • http://my.opera.com/sannannaa/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #188 : 20.11.2007, 13:04:18 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"
[(4) vaikkakin tällä hetkellä tuo 7. päivä on gallupissa edellä niin koska olen tällä hetkellä ainoa poju joka tuonne on tulossa niin teidän pitää tulla mua vastaan vähäsen  =)

Hihihiiihhi  :D *repesi* Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, mistä niin päättelet?

:lol: Tää on kyllä niin hyvä.

Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
Taitaa jäädä mun osalta väliin. Noi skumpat menny niin hyvin päähän joskus aiemmin *kt. allekirjoitus*

Samaa vikaa. :oops: Jospa kerrasta oppisi.

Mä en tiedä vielä miten pääsisin, mutta 99% varmuudella viikonloppuisin menen aamulla aikasin töihin, joten ei viitsisi illalla lähteä mihinkään. Ma-to on tämän vuoksi paljon parempia mulle. Paitsi ke 19.12. koska to on ruotsin koe.  :?
Yesterday I got drunk on Jack
Lost my wallet and my back-pack

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #189 : 20.11.2007, 15:44:52 »
Lainaus käyttäjältä: "sannannaa"

Repeilyä :) :)

Miehiä taitaa kylläkin olla paikalla :)

Ja tarkoitus on siis mitä suuremmassa määrin naureskella hyväntahtoisesti, ei ilkeästi  :wink:

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #190 : 20.11.2007, 21:59:42 »
Miullepa käy kaikki noi ehdotetut päivät  :D ! Kivaa pikkujoulut! ...ja olis vasta neljännet miulla  :wink:

joonaspoika

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #191 : 24.11.2007, 16:55:27 »
Lainaus käyttäjältä: "sannannaa"

Repeilyä :) :)

Miehiä taitaa kylläkin olla paikalla :)

Ja tarkoitus on siis mitä suuremmassa määrin naureskella hyväntahtoisesti, ei ilkeästi  :wink:

siis äh nyt mä sitten taas mokasin itseni  :roll:
...tyhmiä kyselin... ...pers!

jopjop. Enkä minä nyt ole edes mikään hardcore pallistelija mut ihan pakko uteliaisuudesta tutustuu teihin muihin seikkailijoihin. Itselläni ei ole kuin yksi interreilpööpöily takana mutta kohtapuoliin alkavaan suurehkoon koitokseeni mun on pakko tavata vastaavia urotekoja suorittaneita henkilöitä  :lol: Ja tämä vain jotta saisin uskoteltua itselleni sen olevan mahdollista.
Ei mikään antituristi

J-Ko

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #192 : 26.11.2007, 15:29:18 »
Millonkas lyödään päivämäärä lukkoon ja agenda lukkoon?
"Vaihdetaan kirkasvalolamppu toimivaan haulikkoon"

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #193 : 26.11.2007, 17:30:06 »
Lyödäänkö lukkoon nyt?? Otetaanko tuo 7.12, kun siinä oli eniten varmoja osallistujia??

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #194 : 27.11.2007, 07:42:45 »
Sopii.
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

J-Ko

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #195 : 27.11.2007, 18:36:15 »
Jos se olis sitten se 7.12? Mitäs me tehdään? Onko sillon skumppatarjous?
"Vaihdetaan kirkasvalolamppu toimivaan haulikkoon"

kissanminttu

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #196 : 27.11.2007, 23:05:40 »
paree olla, oon kuitenkin ihan peeaa mun pariisin reissun jäljiltä :D no eikai, piti siis vaan ilmottaa että tuo päivä on hyvä.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #197 : 27.11.2007, 23:16:20 »
En pääsekään 7.12. Olen kyllä Helsingissä 5-6.12 mutta pe-aamuna täytyy jo suunnata kotia kohti. Näyttää laihalta tämä vapaiden päivien määrä, joten ehkä sitten seuraavaan miittiin.
She rides rollercoasters but never screams

joonaspoika

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #198 : 28.11.2007, 18:27:41 »
Lyödäänkö lukkoon nyt?? Otetaanko tuo 7.12, kun siinä oli eniten varmoja osallistujia??

Eieieieieiei!! EI, EI, EI!! Älkää tehkö tätä miulle! Ku mulla on ne juhlat (lukekaas vanhempia viestejä (on muuten aikalailla lukijaa stimuloiva viesti) :lol:  ) niin vaarana on että olisin tuolloin 7. päivä kauheassa krapulassa tai mikä kauheinta, ainakin näin ensitapaamisella, ihan kauheessa tumussa! Sen jälkeen saattaisi nolottaa ihan liikaa ihan kaikki, ARGETS!!

Miettikää nyt sitä 14. päivää. Jos se ei ihmisille käy niin sitten lupaan yrittää paikalle saapua. Tämä silloin jos krapulaltani uskallan liikkua ja jos saan jostain itselleni kuskin tai henkiseksi tuoksi jostakin avecin.

Näihin kuviin näihin tunnelmiin  :wink:
Ei mikään antituristi

kissanminttu

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #199 : 28.11.2007, 20:00:05 »

Eieieieieiei!! EI, EI, EI!! Älkää tehkö tätä miulle! Ku mulla on ne juhlat (lukekaas vanhempia viestejä (on muuten aikalailla lukijaa stimuloiva viesti) :lol:  ) niin vaarana on että olisin tuolloin 7. päivä kauheassa krapulassa tai mikä kauheinta, ainakin näin ensitapaamisella, ihan kauheessa tumussa! Sen jälkeen saattaisi nolottaa ihan liikaa ihan kaikki, ARGETS!!

Miettikää nyt sitä 14. päivää. Jos se ei ihmisille käy niin sitten lupaan yrittää paikalle saapua. Tämä silloin jos krapulaltani uskallan liikkua ja jos saan jostain itselleni kuskin tai henkiseksi tuoksi jostakin avecin.

Näihin kuviin näihin tunnelmiin  :wink:

ööö... asia nyt ei mulle sinänsä kuulu, mutta onko pellit kiinni ainoa mahdollinen olotila edellisenä päivänä.  :shock:  mä olen itsekin menossa itsenäisyyspäivän juhliin, mutta kyllä mä silti aion olla täysissä ruumiin ja sielun voimissa myös perjantaina! nojoo, jokainen tyylillään, sori ot