Pallontallaajamiitti Helsingissä?

(Luettu 68906 kertaa)

Kajsa

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #220 : 08.12.2007, 16:11:53 »
Lainaus käyttäjältä: "J-Ko"

Kivaa oli taas kerran, nyt on lievää kankkusta havaittavissa ryyditettynä flunssalla. Ei ole ihan voittajafiilis siis.
 :lol:

Mä sain vasta herättyä tuohon aikaan, kun sä laitoit tän viestin   :D  Sain hyvin nukuttua kankkuset pois  8)  On ne euron skumpat aika vaarallisia...

Kiitos munkin puolesta kaikille kivasta seurasta! kannatti uskaltautua paikalle  :D

Gnito

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #221 : 08.12.2007, 20:04:54 »
Joo, kiitokset miitissä olleille. Ja pahoitteluni, että feidasin Iguanan jälkeen. Ei olisi pitänyt lähteä, kun nukuin sit bussiin ja jouduin pari pysäkkiä ohi määränpään. </3 vesisateessa kävely puoliunissaan.
There's no such thing as talent, cap'n. Only inspiration and ambition.
And mine burn white hot.  - Scrooge

kissanminttu

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #222 : 09.12.2007, 20:21:50 »
joo, kivaa oli taasen. mä myöhästyin sitten kuitenkin täpärästi siitä mun vikasta sporasta, joten kävelin sitten siellä raikkaassa vesisateessa himaan. seuraavana aamuna, kun te darrailitte himassa, mä olin töissä, ja tottakai oli päivä täynnä ohjelmaa, joka venähti 9 tuntiseksi. :D

J-Ko

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #223 : 09.12.2007, 21:54:14 »
Eilen illallakin oli Tavastialla pienimuotoinen pallismiitti. Itse bongasin kissamintun, en tiedä oliko siellä muitakin. :D
"Vaihdetaan kirkasvalolamppu toimivaan haulikkoon"

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #224 : 29.12.2007, 22:51:17 »
Kiitos miunkii puolesta pikkujouluista! Ja vähänkö nolottaa et sammuin   irkkubaarissa ennen ku bändi aloitti...Seuraavalla kerralla sitte jatketaa... :wink:

Koska mun uuden vuoden lupaus on, etten pidä tipatonta tammikuuta, nii koskas olis seuraava miittinki? ...ja ehkä myös reissun suunnittelua?

Ja mun ennustus seuraavasta matkakohteesta meni kans nappiin eli ens vkl Tallinnaan  8)