Pallontallaajamiitti Helsingissä?

(Luettu 68982 kertaa)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #60 : 23.11.2005, 18:43:41 »
Lainaus käyttäjältä: "PP"
joo, mutta se on seuraavalla viikolla ja torstai. keskiviikko ei millään käy kun ei pysty bänditreenejä siirtämään. :P

Sellanen kolmen päivän miittiputki! Tai sitten pidetään sun bänditreeneissä, olis elävää mussiikkiaki sit :D

PP

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - pinkkistara@hotmail.com
    • Profiili
    • http://pirre.fi
    • Sähköposti
« Vastaus #61 : 24.11.2005, 12:43:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
joo, mutta se on seuraavalla viikolla ja torstai. keskiviikko ei millään käy kun ei pysty bänditreenejä siirtämään. :P

Sellanen kolmen päivän miittiputki! Tai sitten pidetään sun bänditreeneissä, olis elävää mussiikkiaki sit :D

haha :D tuskin. treenataan tällä hetkellä Riihimäellä, ni en usko (enkä usko että muut bändin jäsenet kauheasti arvostaa sitä, että toisin meille elävän raadin arvostelemaan meiän toistaiseksi varsin ontuvaa soitantaa). ja siinä menis tää Helsinki pointti ihan ohi sitten. ;)

meillä on basistin ja rumpalin paikka auki, eli vapaamuotoiset hakemukset voi toimittaa mulle. ;)
elieve there are no limits but the sky

juspu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #62 : 27.11.2005, 22:29:17 »
meillä on basistin ja rumpalin paikka auki, eli vapaamuotoiset hakemukset voi toimittaa mulle. ;)

Ihan huvikseni ja lämpimikseni kyselen että millasta musaa?
Täällä yks rumpali, mutta ei kyllä kerkiä enää mihinkään uuteen projektiin.
2.12. ei käy mulle, pöh. Eikä kyllä 3.12. Eikä kyllä oikein mikään nyt joulun alla.

PP

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #63 : 28.11.2005, 09:30:05 »
Lainaus käyttäjältä: "juspu"

Ihan huvikseni ja lämpimikseni kyselen että millasta musaa?
Täällä yks rumpali, mutta ei kyllä kerkiä enää mihinkään uuteen projektiin.

punkimpaa rokkia tässä tällä hetkellä soitellaan. ja tullaan soittamaan jatkossakin. mutta kunhan soitellaan näin alkuun, katsellaan sitten ensi vuonna miten homma etenee. eli jos nyt saat musakärpäsen pureman ja tuo yksi meille kaavailtu rumpali jättää homman sikseen niin laitahan vaikka priva viesitä. ;)

wormie

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #64 : 29.11.2005, 13:13:06 »
Niin, siis perjantaina 2.12. klo 18-20 aikoihin. Paikasta vielä ehdotuksia.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #65 : 29.11.2005, 21:41:20 »
Aromaa sanoi, että sen luokse voi mennä, mutta en ole varma, että oliko se vitsi vai ei :D Oikeesti, en tiedä täällä hyviä paikkoja! Ehdotuksia otetaan todellakin vastaan, tai kuivuu kokoon koko kokko!

edit.

...

Tuossahan olisi oiva tilaisuus, vaikken kyllä tiedä millaisesta musiikista arvon pallikset pitävät:

http://www.pallontallaajat.net/interrail/keskustelu/viewtopic.php?t=8022&highlight=

wormie

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #66 : 01.12.2005, 18:26:55 »
Kovin on hiljaista. Miten on Jouni, anzut? Ja olisihan tällä suunnalla varmaan vielä jokunen muukin. En ole nyt taas pariin päivään fisua nähnyt, niin en ole häntä joutanut tönimään asian tiimoilta.

Ja toki niitä sijaintiehdotuksiakin saa antaa. Mulle ainakin kävisi niin muki, kuin tuoppikin. Edeltävä ehdotus ei ehken saa multa ihan 100% kannatusta. Siinä menis vähän tuo osan ehdottama 18-20 aikaan treffaaminenkin ohi. Joillain taisi olla aikaista herätystä siinä perässä ainakin.

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #67 : 01.12.2005, 19:08:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
Tuossahan olisi oiva tilaisuus, vaikken kyllä tiedä millaisesta musiikista arvon pallikset pitävät:
http://www.pallontallaajat.net/interrail/keskustelu/viewtopic.php?t=8022&highlight=

Näyttää aika hyvältä. Reggae rules ok.  Nyt mulle sittenkin kävis tää, kun oma keikka peruuntu.  :(  Saa nähdä sitten, mihin huomenna suuntaan vai jäänkö kotiin suremaan.  

punkimpaa rokkia tässä tällä hetkellä soitellaan. ja tullaan soittamaan jatkossakin.
Kash vain! Onkohan me joskus pyöritty samoissa bileissä jossain, kun samalla seudullakin asutaan....

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #68 : 01.12.2005, 20:22:29 »
Sanokaa oikeesti joku paikka, kun mä en tiedä mitään!  :cry:  Tai sit tavataan vaikka kl. 19 (tai ehkä kuudelta olis hiljasempaa) Rautatieasemalla tai jollaki metroasemalla tai jotain. Jos aloitetaan jossakin ja katotaan sit mennäänkö jatkamaan tai kun mennään jatkamaan :wink: On meitä nyt jonkun verran tulossa, vaikka kaikki eivät ole tänne ilmoittautuneet :)

PP

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #69 : 01.12.2005, 21:06:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni X"

punkimpaa rokkia tässä tällä hetkellä soitellaan. ja tullaan soittamaan jatkossakin.
Kash vain! Onkohan me joskus pyöritty samoissa bileissä jossain, kun samalla seudullakin asutaan....

todennäköisesti on. aika pienet on piirit kuitenkin. oon jo aiemmin lueskellu sun postauksia ja miettiny tota samaa. sun pitäs joskus tulla mun mini miitteihin käymään ni näkis naaman, voipi olla että kasvot on tutut. ;)

mnium

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #70 : 01.12.2005, 22:46:37 »
Jos saatte jonkun paikan sovittua, jostain keskustan kulmilta, niin voisin ehkä tulla käväisemään. Pääsen puoli ysiltä duunista... aamulla pitäisi kyllä taas mennä töihin, mutta kai sitä sinnekin ehdin, vaikka miittiin osallistuisinkin  :D

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #71 : 01.12.2005, 23:39:30 »
Oivoi, ei täältä pääsekään vielä huomenna irtoamaan. :(

No, ette joudu miettimään, miten löydätte minut. (Tai minä en joudu miettimään, miten löydän teidät.) Tinja tosin saattaisi vielä muistaa ulkonäöltä.
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #72 : 01.12.2005, 23:44:35 »
Yyveenä saa mun numeron, jos joku tulee myöhemmin. Tai ekahan pitäisi päättää se paikka :lol:

Kyllähän mä nyt Jounin muistan!

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #73 : 02.12.2005, 09:03:35 »
Joko paikka on päätetty?  Mä en tosin vieläkään tiedä olenko edes tulossa, mutta ehdotan silti paikaksi jotain edullisen hintatason kuppilaa, jossa ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi yhden tuopillisen takia.   Oisko joku leppoisa baari Kalliossa ok?  :mrgreen:  Esim. Cafe Mascot? Ei tosin halvimmasta päästä, mutta tilava ja helppo löytää.

Mä tykkäisin soittaa bassoo vaihteeks, mutta mulla ei oo minkäänlaisia bassokamoja.  :roll:

mnium

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #74 : 02.12.2005, 09:46:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni X"
Oisko joku leppoisa baari Kalliossa ok?  :mrgreen:  Esim. Cafe Mascot?

Kaipa sitä Kallioonkin voisi metroilla. Mulle ainakin sopii Cafe Mascot.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #75 : 02.12.2005, 12:45:48 »
No mullekin käy Maskotti, jos vain tietäisin missä se on... Sörnäisten metroasema?

edit.

Jouduin tunnin varotusajalla töihin, että mullekin käy nyt se myöhäisempi miitti. Pääsen töistä kl. 20 tai 21. Ja googlettamalla selvisi Mascotinkin osoite, joka on Neljäs Linja 2.
Eli kaikki mukaan... johonkin aikaan :)

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #76 : 02.12.2005, 13:13:59 »
Juu, Mascot on Hämeentien ja 4. linjan kulmassa.  : )  Lähin metroasema on Hakaniemi.
 Mä kerkeen kans melko myöhään, about klo 21 ehkä.

wormie

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #77 : 02.12.2005, 13:17:21 »
Itse juuri kotiuduin hälyvuorosta. Vapaapäivä muuttui työvuoroksi eilen ja herätys on ollut 02 (takana oli reilu tunti katkonaista unentapaista). Pitää katsoa miten hereillä olen illalla, nyt unettaa ainakin. Nyt ei siis osaa luvata ainakaan kovin myöhäisten aikojen osalta mitään.

Ronksu

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - timo_rongas@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - rronksu
    • Profiili
« Vastaus #78 : 02.12.2005, 14:05:39 »
Meinasipas säkällä käydä niin, että olisin ollut Helsingissä tälläsen sattumalta havaitun miitin aikaan. Mutta jos oikein tulkitsin, niin päivällä menee ohi, kun vasta sunnuntaina saavun sinne nurkille (laiskuuttani en kaikkia viestejä jaksanu lukea, joten päivämäärä jäi vähän epämääräiseks). :)

Kyllä minä vielä joskus moiseen osallistun! ;)
oskus vielä kirjoitan tähänkin jotain.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #79 : 02.12.2005, 19:00:17 »
Maa olen tunnetusti huono miittailija, enka kylla Suomessakaan ennen kuin viikon paasta. Tormaillaan ehka silloin, saa tulla nykimaan hihasta jos naaman tunnistaa!