Pallontallaajamiitti Helsingissä?

(Luettu 68877 kertaa)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #80 : 03.12.2005, 01:51:38 »
Hilpeä mutta väsynyt miitti on ohi, osallistujina minä, Toni X ja ne 5 tyyppiä siinä meidän vieressä, tietysti unohtamatta Juskaa (mä soitan sulle!  :lol: ).
Seuraava Helsingin miitti kannattaa järjestää ehdottomasti ravintola Kolmannessa Linjassa :lol:
Dublinin miitti sitten helmikuussa, ellei Kristiina ole niin kiireinen kuten yleensä, ensi viikolla :)

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #81 : 03.12.2005, 03:25:46 »
Miitti oli oikein mukava, kiitos osanottajille.  :D
 Ja kuten aina sanon: "Kallio on siististi cool".

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #82 : 03.12.2005, 10:06:17 »
Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
Dublinin miitti sitten helmikuussa, ellei Kristiina ole niin kiireinen kuten yleensä, ensi viikolla :)

Hoi! Ihan vaan, että järjestetään se niinku joko 3.2. tai sitten 22.-26.2. köhköh.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #83 : 03.12.2005, 13:45:50 »
Lainaus käyttäjältä: "leposi"
Hoi! Ihan vaan, että järjestetään se niinku joko 3.2. tai sitten 22.-26.2. köhköh.

Se järjestetään 3.2 tai sitten joudutte olemaan ilman mun valloittavaa seuraa (paitsi ylläkirjoittanut lentokoneessa  :lol: )! Seuraavana päivänä kaikki sitten Scavengerin keikalle!!!!

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #84 : 03.12.2005, 16:07:23 »
Tarkottaako muuten "Dublinin miitti" sitä, että miitti on Dublinissa vaiko että se on dublinerseille jossain muualla?
 No ei sikäli; jos se on 3.2. niin minä olen yli 10 000 kilometrin päässä.  :roll:

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #85 : 03.12.2005, 17:33:17 »
Dublin-miitti tarkoittaa miittiä Dublinissa :D 2kk...

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #86 : 03.12.2005, 17:34:09 »

Se järjestetään 3.2 tai sitten joudutte olemaan ilman mun valloittavaa seuraa (paitsi ylläkirjoittanut lentokoneessa  :lol: )! Seuraavana päivänä kaikki sitten Scavengerin keikalle!!!!

Mä meen 4. päivä kuuntelee Clap Your Hands Say Yeahii Crawdaddyyn. Mut 3. päivä kai vois palloilla.

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #87 : 03.12.2005, 17:35:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni X"
Tarkottaako muuten "Dublinin miitti" sitä, että miitti on Dublinissa vaiko että se on dublinerseille jossain muualla?
 No ei sikäli; jos se on 3.2. niin minä olen yli 10 000 kilometrin päässä.  :roll:

...kuten Tinja jo sanoi :)

Minne muuten meet? Mäki oon aika kaukana helmikuussa. Dublin on vain välietappi.

Turakki

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #88 : 03.12.2005, 18:41:47 »
Itsekin satuin eilen hengaamaan about 100 metriä mascotista ja menin siitä ohikin oikeaan aikaan, mutta ei nyt jostain syystä tullut mentyä sisään, en ollut ihan varma olisiko siellä edes ollut ketään kun ei tätäkään ole tullut järin seurailtua. Noh, ensi kerralla sitten.
auas on pitkä matka.

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #89 : 03.12.2005, 19:52:30 »

...kuten Tinja jo sanoi :)

Minne muuten meet? Mäki oon aika kaukana helmikuussa. Dublin on vain välietappi.

<-- No miehä meen tuonne päin josta uusi avatarinikin kertoo.  : ) Lattareihin siis. Mihis päin sä? Ois kyl kiva miitata teitä myös, mutta ehkä se sitten jää keväämmäksi...
 En varmaan koskaan uskaltaudu tulemaan Irlantiin, koska se maa on mulle tietynlainen kaunis haavekuva, jota ilmentää irkkumusa yms.  hassutukset, joita muihin maihin "irlantilaisuutena" myydään.
 Paikan päällä käyminen varmaan romuttaisi tällaisen haavekuvan, ja ehkä siksi en vieläkään ole siellä käynyt. : I

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #90 : 03.12.2005, 22:29:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Turakki"
Itsekin satuin eilen hengaamaan about 100 metriä mascotista ja menin siitä ohikin oikeaan aikaan, mutta ei nyt jostain syystä tullut mentyä sisään, en ollut ihan varma olisiko siellä edes ollut ketään kun ei tätäkään ole tullut järin seurailtua. Noh, ensi kerralla sitten.

Joo, ja mä olen sata varma että näin sut bussissa joskus yhden aikaan!

Mä voisin kertoa paljon Irlannin haavekuvan murtamisesta (vaikkei mulla sitä ole koskaan ollutkaan). Olen tämän foorumin "virallinen" Dublin sättijä  :lol:

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #91 : 03.12.2005, 23:11:07 »
Kyllä se haavekuva jossain pinnan alla aina on...

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #92 : 04.12.2005, 11:40:27 »
Mihis päin sä?

Mie meen Dublinista New Yorkiin kokemaan musaa ja kaikkee. Näillä näkymin poikkeen myös Washingtonissa ja Belfastissa.

Turakki

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #93 : 04.12.2005, 16:39:09 »

Joo, ja mä olen sata varma että näin sut bussissa joskus yhden aikaan!

Mä voisin kertoa paljon Irlannin haavekuvan murtamisesta (vaikkei mulla sitä ole koskaan ollutkaan). Olen tämän foorumin "virallinen" Dublin sättijä  :lol:

Niin taisit tehdä, ite en kyl huomannu mitään ku en ikinä huomaa ketään missään.
auas on pitkä matka.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #94 : 04.12.2005, 17:40:21 »
Niin taisit tehdä, ite en kyl huomannu mitään ku en ikinä huomaa ketään missään.

Noku sä olit nassu kiinni kirjassa koko matkan ja jäin sua ennen pois. En viitsinyt kysyä, että olitko se sä, kun en ollut silloin varma, enkä tiennyt miltä näytät livenä nykyään (no nyt tiedän).

Ja se Irlannin haavekuva ei ollut kuin pieni pala vihreää nummea, joka hävisi aika pian...

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #95 : 29.04.2006, 00:49:37 »
Huomenna, jos joku haluaa osallistua ehkäpä tulevaan Pallis-miittiin, niin sellainen olisi ehkä syntymässä Suokkiin. Kokoontumispaikka Katajanokan laitureilla siinä mistä lautta lähtee kl. 17.30. Ja lauttahan lähtee kl. 17.40.
Paikalla ainakin minä, leposi (jonka nikki ei kuulema toimi) ja ehkä portable, joku brittityttö sekä jotain muita tyyppejä.

Tervetuloa :lol:

Teo

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - anttituomola@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.teonlogia.net/teo
Minne keväällä Helsingissä?
« Vastaus #96 : 29.04.2006, 10:53:14 »
Suomenlinnassa suosittelen lämpimästi baaria nimeltä Valimo. Loistavat ruuat, mainio henkilökunta, tilaussauna, vierasvenesatama ja paljon muuta - sekä kohtuulliset hinnat.

Paikka löytyy Susisaaresta, eli päälaiturilta lähdetään kävelemään päätietä, käännytään T-risteyksestä oikealle ja mennään infon ohi ja sillan yli. Heti sillan jälkeen käännytään oikealle, kävellään kuivatelakan ohi noin 200 metriä.

Toivottavasti pidätte!
ttp://www.teonlogia.net/teo

lepoisi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #97 : 29.04.2006, 12:15:16 »
Huomenna, jos joku haluaa osallistua ehkäpä tulevaan Pallis-miittiin, niin sellainen olisi ehkä syntymässä Suokkiin. Kokoontumispaikka Katajanokan laitureilla siinä mistä lautta lähtee kl. 17.30. Ja lauttahan lähtee kl. 17.40.
Paikalla ainakin minä, leposi (jonka nikki ei kuulema toimi) ja ehkä portable, joku brittityttö sekä jotain muita tyyppejä.

Mie meen sinne jo varmaan vartin yli viiden lautalla tai jollain sellasella. Kattoo miten ehtii, mut Tinjalla on mun numero, että ehkä reittimme kohtaa. Kustaan miekan kulmille vois asettua, jos ketään nyt täältä on tulossa. Ei kai muuta...

Nähärään.

T: leposi, joka ei tosiaan toimi.

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #98 : 29.04.2006, 13:53:08 »
Eiku meen sittenkin klo 1740 lautalla, kun ei tollasella olemattomalla oikein viittis, joutuu uimaan. Ei tästä nyt tuu mitn. Vois skarppaa...

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #99 : 14.08.2006, 19:52:11 »
Huhuu kaikki palloilijat! Olisiko kiinnostusta kyhätä kokoon miitti tässä syksyllä? Pääkaupunkiseudulla vai ehkäpä jossain muualla? Ainakin tässä olisi yksi utelias henkilö innokas tapaamaan kanssatallaajiaan.

Kirjoitelkaapa ajatuksia ajankohdasta, paikasta ja ennen kaikkea ilmoituksia mahdollisesti heränneestä kiinnostuksesta kokoontumista kohtaan!

Terveisin, Illusion.