Matkailu ja Suhde.

(Luettu 80394 kertaa)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #140 : 08.08.2006, 22:09:26 »
Mä olen kyllä alkanut miettiä pääni puhki, että missä ne kaikki matkustavat SINKKUmiehet on, mut ei niitä taida olla... Ainoastaan näitä "joo, mä tykkään matkustaa -> älä ny innostu, lähdetään sit joskus" tyyppejä. Olen hyvin pettynyt maailman tämän hetkiseen tarjontaan!  :evil:

Jatkan hiukan off topicista. Itse olen ainakin päättänyt jättää ns. normaalin elämän täysin kaikkine urakehityksineen. Mihin sitä enää tässä vaiheessa tarttee, kun pallo kohta jo poksahtaa!

allika

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #141 : 08.08.2006, 22:09:44 »
En tarkoittanut määräaikaisuudesta pois pyrkimisellä sitäkään, että haluan ihan hulluna uraa tehdä. Valitsemallani alalla humanistikultturellihörhönä moinen olisi tuskin mahdollistakaan. Rahaakaan ei tule ovista ja ikkunoista, vaikka tapahtumia kuinka tuottaisinkin. Lähinnä intressit ovat sitoutua perheeseen ja ystäviin ja yrittää rakentaa niistä aineksista mahdollisimman hyvä elämä. Ehkä pesänrakenteluvietti alkaa tässä kolmenkympin tietämissä vaikuttaa, ilmeisesti enemmän kuitenkin naispuolisiin kuin miehiin (tähän väliin voisi heittää pitkät pätkät evoluutioteoriaa..)
Duunia löytyy aina, mutta jos nollaan itseni pois työkuvioista joka toinen vuosi, niin sitten on tyytyminen toimisto-orjan osaan ja sielläsuntäällä kaks kuukautta työsuhteisiin. Paitsi jos työllistän itse itseni, mikä sekin on varteenotettava optio. Mutta the bottom line ei oikeastaan ole työ tai raha, vaan se että matkailun hienoudesta huolimatta, se ei riitä minulle elämän sisällöksi.

Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
Mä olen kyllä alkanut miettiä pääni puhki, että missä ne kaikki matkustavat SINKKUmiehet on, mut ei niitä taida olla

Voi kyllä niitä on, mutta ne ehkä tahtovatkin pysyä sinkkuina. Ainakin tämä nykyinen kaukokaipuiseni on sanonut, että jos meidän suhde ei kestä niin hän ei enää ota tyttöystävää, vain tyttöystäviä (määräaikaisia sellaisia)

muoks. Tinjaa lainasin

Maahinen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #142 : 08.08.2006, 22:16:55 »
Minusta hyvään parisuhteeseen kuuluu se, että kumpikin tukee toista saavuttamaan omat unelmansa eikä halua tai pyri olemaan esteenä. Eli jos toisen intohimo on matkustaminen, ei toinen pyri sitä estämään. Ja jos toinen haluaa edetä uralla, pitää myös toinen sitä tärkeänä - oli kyse sitten toimitusjohtajan tai taiteilijan urasta, ja riippumatta siitä, tuottaako se rahaa.

Jokaisen pitäisi pyrkiä elämään juuri sellainen elämä, mistä itse nauttii ja tehdä asioita, joiden parissa kasvaa ihmisenä siihen suuntaan mitä pitää tärkeänä. Ja parisuhteessa pitäisi myös tukea toista tässä.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #143 : 08.08.2006, 22:30:48 »
Lainaus käyttäjältä: "allika"
Voi kyllä niitä on, mutta ne ehkä tahtovatkin pysyä sinkkuina. Ainakin tämä nykyinen kaukokaipuiseni on sanonut, että jos meidän suhde ei kestä niin hän ei enää ota tyttöystävää, vain tyttöystäviä (määräaikaisia sellaisia)

No voi perskule, ei ole sitten enää mittää toivoa! Ehkä sitten viiskymppisenä Rodokselta bongaan jonkun papan tai Afrikasta nuoren tumman pojan iltojani viihdyttämään...

mintsu

• Reissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #144 : 08.08.2006, 22:42:28 »
Lainaus käyttäjältä: "allika"
että matkailun hienoudesta huolimatta, se ei riitä minulle elämän sisällöksi.

Juuri näin. Omaa nykyistä tilannettani ei voi edes verrata muutaman vuoden takaiseen. Silloin oli kyllä aikaa ja vapautta matkustella, omaisuus kulki laukussa, ihmissuhteet eivät rajoittaneet, ei ollut kotia missään. Onnellinen? Juu. Kaipaanko niitä aikoja? En todellakaan.  

Nyt minulla on kaunis koti määräaikaisten läävien sijasta. Minulla on varaa syödä ja juoda ulkona, käydä teatterissa, elokuvissa, tanssitunneilla, keikoilla, sekalaisilla viikonloppureissuilla. Olen tänä vuonna tehnyt neljä ulkomaanmatkaa, vaikka lomatkin on vielä pitämättä. Fisulle vaan tiedoksi, että kyllä niitä rahoja ehtii tuhlata, vaikka uraa tekisikin, eivät ne välttämättä sinne taskun pohjalle jää odottamaan kuolemaa :)

Tunnen kyllä ihmisiä, joilla ei vielä kolmenkymmenen ikävuoden jälkeenkään ole tullut pesänrakennusviettiä. Niitä, joiden omaisuus mahtuu muutamaan muuttolaatikkoon, ja jotka eivät kaipaa mitään uraa. Toisille riittää, että töitä on, niiden laadulla ei niinkään väliä. Minusta taas tuntuu vahvasti siltä, että olen tehnyt elämäni aikana jo tarpeeksi niitä hommia, joista en saa mitään muuta kuin palkan.

Ehkä olen väärillä sivuilla, kun matkustelu ei ole minulle kaikki kaikessa ja koko elämä..?

Paitsi että olen väärillä sivuilla huomasin juuri, että olen ihan väärän otsikon alla tällä kirjoituksellani...

xena

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #145 : 09.08.2006, 02:03:38 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Lainaus käyttäjältä: "Bella"
Allika, tuollainen asenne on nykypaivana enemman kuin fiksu! Elamassa paasee kylla aina jonnekin, mutta ainakaan uralla ei etene, jos liihottaa maailmalla menemaan vuodesta toiseen.

Duunia löytyy aina tekevälle, joten miksi sitä varten pitäisi luoda uraa? Mitä sinä hyödyt siitä, että kiipeät työmaailman portailla vuosien saatossa hieman ylöspäin? Muiden samanlaisten "normaali-ihmisten" arvostuksen tahi kateuden? No OK, ehkä lisää liksaa, mutta onko se sen raatamisen arvoista? Onko tuo extra-raha jotain sellaista joka voittaa arvossa ne kaikki miljoonat ikimuistoiset kokemukset maailmalla? Mieluummin kuolen pennittömänä mieli täynnä mahtavia kokemuksia, kuin taskut rahaa pursuten, elämäni toimistokuutiossa tuhlanneena.

Minulla itselläni on ainakin niin suuri kunnianhimo, että ihan oman itseni arvostuksen takia pyrin aina ylemmäs... Ja rahaa ei voi Suomessa liikaa tienata.
Mutta mutta... matkustamaan on silti päästävä, en voisi tehdä työtä jossa pitäisi olla tavoitettavissa 365:nä päivänä vuodessa..  :roll:

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #146 : 09.08.2006, 17:47:27 »
Mä olen kyllä alkanut miettiä pääni puhki, että missä ne kaikki matkustavat SINKKUmiehet on, mut ei niitä taida olla... Ainoastaan näitä "joo, mä tykkään matkustaa -> älä ny innostu, lähdetään sit joskus" tyyppejä. Olen hyvin pettynyt maailman tämän hetkiseen tarjontaan!  :evil:

Tinja, Tinja, samaa mietin minäkin parhaillani. Kysymys "Tykkäätkö matkustaa?" saa liian usein surkuhupaisan vastauksen "Joo.. Olen käynyt pari kertaa Teneriffalla ja kerran Kreikassa!"
Tai sitten jo tyypin ilmeestä huomaa, kuinka se vieroksuu tapaani "tuhlata" rahaa "turhaan" reissaamiseen. (Herranjestas, sillä kaikella rahallahan voisi saada vaikka uuden auton!!)

Reissuhaluisia naisihmisiä tuntuu muuten olevan paljon miehiä enemmän (?) - pitää varmaan ottaa harkintaan. :)

Niin joten todellakin, te sinkkuilevat reissumiehet, mönkikää ulos koloistanne mikäli mielitte joskus vielä löytää neidon rinnallenne, ennen kuin kaikki matkusteluun taipuvaiset naiset alkavat seurustella keskenään! :lol:

socalled7

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #147 : 09.08.2006, 18:19:45 »
[quote="mintsu] Juuri näin. Omaa nykyistä tilannettani ei voi edes verrata muutaman vuoden takaiseen. Silloin oli kyllä aikaa ja vapautta matkustella, omaisuus kulki laukussa, ihmissuhteet eivät rajoittaneet, ei ollut kotia missään. Onnellinen? Juu. Kaipaanko niitä aikoja? En todellakaan.  
[/quote]

Minäkin olen nyt n. kolme vuotta kokeillut tätä "oikeaoppista yli kolmekymppisen elämää" ja voin todeta seuraavaa: arvostan hienoa, läheistä, toista kunnioittavaa parisuhdettani sekä vakituista osoitetta, jonne voin palata reissussa rähjääntyneenä ilman, että joutuu taas kerran etsimään uutta asuinkomeroa ja/tai oleskelemaan muiden nurkissa. Nämä ovat todella hienoja asioita ja vaikken aikaisemmin niitä erityisesti kaivannutkaan, niin nyt en ihan helposti vaihtaisi pois.

Sen sijaan vakityöpaikkaa en juurikaan arvosta. Okei, itsepä tätä alaa opiskelin ja periaatteessa työ on ihan kiinnostavaa (ainakin joskus), mutta kyllä homma on niin, että vaivainen neljän viikon loma vuodessa ei ole mistään kotoisin. Tuntuu edelleenkin käsittämättömältä, että niin monelle "normaalielämä" on sitä, että ensin odotetaan kieli pitkällä 5 kk lomaa, ollaan kuukausi lomalla ja seuraavat 5 kk meneekin sitten siihen, että muistellaan miten kivaa oli olla lomalla (juu, ja ehkä se yksi jäljellejäävä kk menee siedettävästi jopa töihin keskittyessä).

En minä ainakaan lähes 15 reissu/duunari/reissu-vuoteni jälkeen tämmöiseen sopeudu, ja alan jo suosiolla uskoa etten haluakaan. Lämmöllä muistelen duunariaikojani, jolloin voin olla töissä sen aikaa kun huvitti, lähteä sitten reissuun ja palata takaisin töihin heti, kun töitä vain oli tarjolla (yleensä tosi nopeasti). Käytännössä olin n. 6-8 kk vuodesta töissä ja sehän riitti vallan mainiosti.

Rahaa toki oli käytössä vähemmän, mutta so what? Minä ainakin kuulun niihin, jotka arvostavat vapaa-aikaa ja elämyksiä paljon enemmän kuin ylimääräistä rahaa pankkitilillä, eikä se ole miksikään muuttunut näinä vuosina, kun olen suuremman osan ajastani töissä tuhlannut ja sitä rahaa tililleni kerännyt. Että voinpa sanoa tämänkin puolen elämästä nähneeni, mutta hirveän suurta "JES, MAHTAVAA!" -vaikutusta tämä "normaalityöelämä" ei kyllä ole tehnyt :? Ehkä sitten joskus viiskymppisenä osaa tätäkin arvostaa...?

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #148 : 09.08.2006, 20:20:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Illusion"
Reissuhaluisia naisihmisiä tuntuu muuten olevan paljon miehiä enemmän (?)

No ei varmasti! :shock: Soisin ehdottomasti tapaavani maailmalla paljon enemmän vapaamielisiä yksinäisiä reppureissaajatyttöjä, kuin mitä siellä nykyisin näkyy. Väittäisin kyllä jo jonkunlaisella kokemuksella, että kyllä me miehet taidetaan vielä se reissaajien enemmistö muodostaa.

Niin joten todellakin, te sinkkuilevat reissumiehet, mönkikää ulos koloistanne mikäli mielitte joskus vielä löytää neidon rinnallenne, ennen kuin kaikki matkusteluun taipuvaiset naiset alkavat seurustella keskenään! :lol:

Niin siinä se ongelma sitten onkin, haluammeko me neitoa rinnalle? Tai toki haluamme (minä ainakin), eli lähinnä kysymys on siitä uskaltaako sitä? Mitäpä jos neiti päättääkin yhtäkkiä, ettei sovikkaan enää, että saan mennä välillä yksinkin (joka on suoranainen elinehto) tai alkaa "valistamaan" ettei koko elämän sisältö voi olla matkustaminen? Kyselee koska meinaan, että olisi vihdoin aika asettua aloille, koska meinaat vihdoin aikuistua? Lähes poikkeuksetta olen jokaisen suhteen jossain vaiheessa törmännyt johonkin näistä. Ja vaikka kuinka koittaisin selittää, että minulla ei yksinkertaisesti ole noista yhteenkään vastausta, niin ei, pitäisi nyt joku haju kuulemma jo olla. En ikäväkseni ole vielä keksinyt parempaa konstia päästä tuollaisesta pälkähästä (jokainen tietänee kuinka kauan nainen jaksaa tivata, jos jotain haluaa tietää), kuin pakeneminen. Pieni epätoivon ääni kuiskaa korvaani, RUN FORREST, RUN!! Ja sitten se on aina menoa...

takis

• Tosireissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #149 : 09.08.2006, 21:40:00 »

Niin siinä se ongelma sitten onkin, haluammeko me neitoa rinnalle? Tai toki haluamme (minä ainakin), eli lähinnä kysymys on siitä uskaltaako sitä?

Hmm.. àlä halua. Ennemmin ku huomaatkaan, niin joku likka kyhnöttää kainalossas.  :)
Tai ei välttämäti, mieki jossain vaiheessa en enää halunnu itelle ukkoa (vaikka halusinki), ja sitten ku ois ollu mahis niin ei kumminkaan enää halunnu... :?  
Tai no, tää karju kyllä meinas että vois odottaa mua sen aikaa ku tarvii (puoli vuotta/vuoden), mutta tuskinpa... Hmm..

Skönäri

• Reissaajaguru
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #150 : 09.08.2006, 22:10:54 »

Mulle sellainen on hyvä duuni, että sieltä saa tarvittaessa kuukausia lomaa, jos on matkarahat kasassa ja menojalka vipattaa. Puhtaankohan me nyt samasta asiasta?

En missään nimessä sano, että tuo olisi kaikille väärä valinta, ainakaan jos siitä sattuu tykkäämään. Mutta aika kummalliselle mielestäni kuulostaa sitä sanoa mitenkään tavoittelemisen arvoiseksi. :shock:

Itse olen ratkaissut kyseisen ongelman ammatin valinnalla. Merimiehillä on pitkät lomat ja loman alkaessa ainakin taskut täynnä rahaa. Työnkin puolesta pääsee näkemään uusia paikkoja, ei tosin kuten ennen vanhaa, mutta kuitenkin. Kuinka merille sitten pääsee töihin, sekin on helppoa, vuosi ammatillisessa koulussa, praktiikkaa 60 vrk, ja taskusta löytyy vahtimiehen kirja, joka oikeuttaa seilaamaan palkollisena minkä tahansa lipun alla. Ihan vaan kaikille tiedoksi.
Ja entäs sitten ne naiset.. Turnin aikana, jopa kuukausia poissa kotoa, ja lomalla huitelee jälleen pitkin palloa. No tavallaan ihanne aviomies, jääpähän ainakin naiselle aikaa toteuttaa itseään kuten haluu, ja ukko pesee itse omat kalsarinsa.
Vapaus on sitä, kun ei tiedä missä nukkuu seuraavan yön. Fotoja:
http://www.merikauhu.kuvat.fi/kuvat/

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #151 : 10.08.2006, 02:21:53 »
Väittäisin kyllä jo jonkunlaisella kokemuksella, että kyllä me miehet taidetaan vielä se reissaajien enemmistö muodostaa.

Tällä reissulla olen kyllä nähnyt enemmän miehiä ja PAREJA (yök yök) kuin naisia. Tähän mennessä siis... Mut nythän kaikilla kohta alkaa jo koulut ja työt niin ketään enää näe...

Kyllä mulle nainenkin kelpaa, mut naiset on liian vaikeita... :roll:

Niin siinä se ongelma sitten onkin, haluammeko me neitoa rinnalle? Tai toki haluamme (minä ainakin), eli lähinnä kysymys on siitä uskaltaako sitä? Mitäpä jos neiti päättääkin yhtäkkiä, ettei sovikkaan enää, että saan mennä välillä yksinkin (joka on suoranainen elinehto) tai alkaa "valistamaan" ettei koko elämän sisältö voi olla matkustaminen? Kyselee koska meinaan, että olisi vihdoin aika asettua aloille, koska meinaat vihdoin aikuistua? Lähes poikkeuksetta olen jokaisen suhteen jossain vaiheessa törmännyt johonkin näistä.

Fisu kuule, sulla on samat ongelmat naisten kanssa kuin mulla miesten! Vaikka kuinka heti suhteen alussa sanon, että MATKUSTAN PALJON, niin sitä ei kuitenkaan oteta tosissaan!! Miehet varmaan luulee, että jään kotiin heti kun vain joku ottaa mut kainaloon. pöh. Mä en ainakaan jaksa pettyä enää yhteenkään tyyppiin, joka sanoo matkustavansa ja sitten osoittautuukin aivan päinvastaiseksi. Miten helvetissä se on edes mahdollista, että muka eka tykkää/haluaa matkustaa ja sitten ei kuitenkaan??? Pitää varmaan löytää joku kiertolainen, mutta kun niillä taas on ongelmana alko tai pilvi. Kaverit kyllä neuvoo, että jos pysyn yhdessä työ- ja asuinpaikassa pari vuotta, niin sitten löydän hyvän miehen...

Viimeisessä suhteessa ilmoitin viikon sisällä, että lähden koko maasta pois, edellisessä suhteessa sentään annoin kuukauden varoitusajan :D Älä usko fisu mitä naiset sanoo, osta parit korvatulpat ja lähde matkustamaan. Sä olet kato niin ihQ ja täydellinen mies, että kyllä ne sua odottaa :lol:

Overmorning

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #152 : 10.08.2006, 20:27:21 »
Tässä kun on taas ollut vuoden suhteessa niin sitä miettii, että onkohan tämäkään minun juttu. Välillä tuntuu tosi hankalalta olla naisen kanssa joka vuodenpäivänä tekemisissä :D
No tässä oottelen nyt suuntaa kun lähden ekaa kertaa maailmalle ttämän suhteen aikana, että mitä se näyttää. Tuleeko ikävä vai ei?
Joten varmaan reissun jälkee tietää taas vähän paremmin elämän suuntaa.
quot;Ei tarvetta tuntea koti-ikävää"

riinuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #153 : 11.08.2006, 12:18:42 »
Oma seurustelusuhde jatkunut nyt yli puoli vuotta.
Vielä ei ole syntynyt varsinaista ongelmaa koska mulla sinä aikana vaan yksi pidemmälle suuntatunut matka. Toki havaittavissa oli pientä kateudenpoikasta kun tein matkaan lähtöä, mutta toisaalta kaikilla on samat mahdollisuudet...sanoinkin hänelle että reissuun pääsee takuuvarmasti kun vaan tilaa matkatstosta matkan....kukaan ei sinne sun puolesta lähde tai tule ovelle tuputtamaan lentolippua. Kotiuduttuani tuli kommentti jotenkin siihen suuntaan....että mitäs ne "manolitot" sanos tai mitäs niitten kanssa teit....mitä tauteja susta mahtaa saada.....Sairasta huumoria siis....mutta tarttee koittaa ymmärtää. Nyt on kuitenkin jo seuraava matka suunnitteilla enkä oo puhunut miesystävälle mitään...ensi kesän juttuja ollaan yhdessä suunniteltu...ja mielenkiintoa tuntuu hänelläkin olevan. Yhdessä tehtiin heinäkuussa Tallinnan reissu joten siitä on hyvä alkaa....onhan se toki miehen kanssa mukavampaa reissata...
Mutta tosiasia on että jos vastaväitteitä tulisikin matkustamiseni suhteen....niin niitä saa sitten vaan tulla....antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos....
quot;Ei lintu liian korkealle lennä, jos se lentää omilla siivillään".
-William Blake-

allika

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #154 : 11.08.2006, 12:35:18 »
Niin siinä se ongelma sitten onkin, haluammeko me neitoa rinnalle? Tai toki haluamme (minä ainakin), eli lähinnä kysymys on siitä uskaltaako sitä? Mitäpä jos neiti päättääkin yhtäkkiä, ettei sovikkaan enää, että saan mennä välillä yksinkin (joka on suoranainen elinehto) tai alkaa "valistamaan" ettei koko elämän sisältö voi olla matkustaminen? Kyselee koska meinaan, että olisi vihdoin aika asettua aloille, koska meinaat vihdoin aikuistua?

Taidanpa olla juuri tuollainen neito  :oops:  
Omalla hepulla ei ole myöskään noihin kysymyksiin mitään vastauksia - tai no on, se yksi ja sama: olen lähdössä reissuun, ajattelen vain reissuun lähtöä, kaikki muu spekulointi on turhaa...

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #155 : 11.08.2006, 13:43:23 »
Sä olet kato niin ihQ ja täydellinen mies, että kyllä ne sua odottaa :lol:

Tinja ja Fisu ne yhteen soppii, pistetään ne pussauskoppiin!

Teidän pitää oikeasti alkaa toteuttamaan sitä parin vuoden takaista suunnitelmaa, niin pääsette tästä ongelmasta. Että saatais vihdoin ne pallishäät.  :D

Kaverit kyllä neuvoo, että jos pysyn yhdessä työ- ja asuinpaikassa pari vuotta, niin sitten löydän hyvän miehen...

No ei toimi sekään, ei. Kokeiltu on. (Tai onhan niiitä, hyviä miehiä, mutta kun ei vaan natsaa niin ei)

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #156 : 11.08.2006, 14:13:40 »
Lainaus käyttäjältä: "kirsil"
Tinja ja Fisu ne yhteen soppii, pistetään ne pussauskoppiin!

Teidän pitää oikeasti alkaa toteuttamaan sitä parin vuoden takaista suunnitelmaa, niin pääsette tästä ongelmasta. Että saatais vihdoin ne pallishäät.  :D

Mitäketähäh? :D Mikä tämä tälläinen suunnitelma oikein oli? En muista kyllä nyt alkuunkaan.

Ja emmä taida Tinjaa kyllä enää haluta. Otti tuossa keväällä yhteyttä ja kysyi että suostuisinko tekemään lapsen. Pyysin harkinta-aikaa nyt ainakin kesän loppuun asti, siihen suostuttiin, mutta meni ja pakeni sitten kuitenkin jo ulkomaille ennen harkinta-aikani loppumista. Niin ja pyysi kyllä läksiäisiinsäkkin, mutta eipä sitten kuitenkaan enää koskaan ottanut yhteyttä ja kertonut missä ne on. Olisinkohan siis mahtanut saada tavata lastanikaan sitten koskaan.. :(

Niin ja tietysti myös se jollain tapaa vaikuttaa osaltani tilanteeseen, että olen tainnut tavata Tinjan tasan kerran elämässäni. Sillon joskus 2 vuotta sitten kun oli pallukkumiitti suokissa... Eli mielellään ennen naimisiin menoa istuisin kuitenkin edes kerran pöydän ääreen ja keskustelisin hieman enemmän asioista. Ehkä. :wink:

PS. kirsil, tervetuloa takaisin pallukoihinlollukoihin. Long time no see.

[edit]Öh.. Juuri tarkistin ja onhan kirsil nyt kuitenkin aina sillontällöin tänne jotain kirjoitellutkin, mutta minulta on mennyt kaikki ihan ohi. :oops:

Garota

• Reissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #157 : 11.08.2006, 14:39:52 »
Voih ja oih. Itse painin ikuisuuskysymysten parissa, eli hajotan päätäni pohtimalla, mitä sitä elämältään haluaa. Parisuhteen vai reissailua? Postilokeron vai vakituisen osoitteen? Pätkäduunin vai työn, josta saa muutakin kuin palkkaa?  
Kaikki muu ratkennee itsestään, paitsi tuo parisuhdekysymys. Sitä tässä olen miettinyt parisen vuotta, enkä vieläkään ole päässyt lopputulokseen. Elämässä olisi kyllä aivan mahtava mies, mutta en en tahdo satuttaa häntä enää uudestaan. Satuttaa lähtemällä siis, ja koska aivan varmasti lähden, tuntuu, että on parempi olla seurustelematta. Toistaiseksi vaikuttaa siis siltä, että reissukissa kulkee yksin. Kuinka kauan, tiedä häntä.

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #158 : 11.08.2006, 14:53:23 »
Mitäketähäh? :D Mikä tämä tälläinen suunnitelma oikein oli? En muista kyllä nyt alkuunkaan.

No muistelin vaan että jotain puhetta on joskus ollut kosinnasta ja naimisiinmenosta... Keskustelu on varmasti käyty todellisena offtopicina, joten en lähde sitä nyt tähän haeskelemaan.

PS. kirsil, tervetuloa takaisin pallukoihinlollukoihin. Long time no see.

Välillä on käyny "keskustelu" sen tasoisena, että ei vanha enää jaksa...uu nou :D

Urho_Kekkonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Kuvia
    • Sähköposti
Matkailu ja Suhde.
« Vastaus #159 : 14.08.2006, 15:01:44 »
Lainaus käyttäjältä: "kirsil"

No muistelin vaan että jotain puhetta on joskus ollut kosinnasta ja naimisiinmenosta...

Ettei olisi ollut kyseessä tämä klassikko, päärooleissa fishbone, Berlin ja penisrengas. Juttu alkaa lähteä käsistä ensimmäisen sivun lopulla, kun Berlin epäilee fishbonea omaksi sivupersoonakseen.

Mielestäni pallontallaajien kaikkien aikojen hauskin Off-topic.
http://ihmeellisiaasioita.blogspot.fi/

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen. Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.
-Ääntenlaskija 1956