Pääsykokeisiin luku

(Luettu 21847 kertaa)

reppuselkä sekasateessa

• Reissaaja
    • Profiili
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #60 : 22.07.2005, 14:46:08 »
jumaperkele
33pistettä kokeesta ja yhteensä 49
jokaiseen kauppakorkeaan suomessa olisin päässyt sisään (helposti vielä)
jos olisin hakenut helsinkiin niin olisi ollut hiinäjahiinäpääsy kun pisteraja oli 28,5
hähäh
voittajafiilis
turhan helpolta tuntui, ens vuonna jonnekin vaikeampaan täytyy hakea :/

ps. haluan omistaa juhlavan päivän kaikille jotka käytti 12vuotta jokapäivä 2-3tuntia läksyjen tekoon ja sen jälkeen hurjasti panosti kirjoituksiin ja pääsykokeisiiin
terveisin nimimerkki henkilö joka käytti nuo kaikki mahdolliset 4600tuntia runkkaukseen,telkkarin töllötykseen,leluilla leikkimiseen,pallon potkimiseen ja ihan van laiskotteluun

r.pete

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.tkk.fi/~proine
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #61 : 22.07.2005, 16:05:40 »
Helsingin kauppakorkeakoulusta tupsahti kutsu aamulla postista :D Del Monte mies sanoo "Kyllä!".
h Yeah,
the moon - beautiful,
the sun - even more beautiful

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #62 : 22.07.2005, 16:33:11 »
Onneks olkoon kaikille, jotka haluaamansa paikkaan paasivat! Itse en kykenisi moiseen raakkiin, niin olen tuplasti ilonen niiden puolesta jotka kykenee ja paasee ahkeroinnillaan haluaamansa opiskelupaikkaan.
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #63 : 14.02.2006, 15:14:55 »
*potks*

vois tehdà tàstà topikista nettiselaimen aloitussivun, ettà aina kun eksyis surffailemahan niin muistais nuo kielitieteen kirjat jotka oottelee lukemista. vàhàn kyllà jànskàttàà ettà osaako sità enàà òòh vajaan vuoden lusmuilun jàlkeen edes lukea.

Cherbourg

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #64 : 15.02.2006, 19:58:35 »
Enpä olis uskonut, että menen vielä pääsykokeisiin, mutta aika todennäköiseltä näyttää. Ihmettelen kyllä, että miten saan pääsykokeisiin luvun ohessa tehtyä mm.proseminaarin ja muut kurssit. Tosin maailma ei kaadu, vaikka en pääsisi sisään nyt. Voin lukea haluaamani alaa kuitenkin, koska olen jo sisällä yliopistossa. Pelottaa vaan, että mitä jos se uusikin ala alkaa kyllästyttämään ennen pitkää  :?:

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #65 : 16.02.2006, 20:02:31 »
Mulla oli vain yksi pääsykoekirja...luin sen kerran läpi..aikaa siihen meni n.2kk...en oikein jaksanut paneutua. Yliopistossa sitä kuitenkin nyt ollaan...
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

Siljams

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Pääsykokeisiin luku
« Vastaus #66 : 18.02.2006, 12:59:29 »
Pyrin tänä keväänä lääkikseen. Kauhea stressi ollut tästä jo syksystä lähtien. Ensiksi on kirjoitukset ja sitten pitäisi lukea kahden kuukauden aikana Galenosta niin että se tulee korvista ulos. Saattaapi olla että lakkiaiset peruuntuu, koska olen jossain hermoparantolassa.  :)
a merien yllä savuavat sydämet!