X-files

(Luettu 5496 kertaa)

Dela

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
X-files
« : 31.05.2005, 10:28:06 »
Tämä aihe ansaitsee vähintäänkin oman topicin :wink:

Aiheena onkin hehkuttaa SubTV:n päätöstä lähettää X-files -sarja uusintana maanantaisin parhaaseen katseluaikaan! Kun MTV3 aliarvioi katselijoita näyttämällä samaiseen aikaan Eläintohtori-ties-monennen, ja TV:stä tulee muutenkin liikaa tosi TV hömpötystä koskien mitättömiä aiheita, on päätös vähintäänkin tervetullut. Vihdoinkin pääsee katselemaan laatuviihdettä! :)

Tänne siis kommentit jaksoista ja sarjasta yleensä!
Ilmaisia matkoja ja majoitusta käyttäjien välillä: www.freetrippers.com

wertty

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - tiia-eskelinen@luukku.com
    • Profiili
X-files
« Vastaus #1 : 31.05.2005, 10:38:55 »
Katoin eilen myös tuon jakson. En oo aikasemmin ko. sarjaa oikeestaan seurannu, mutta jos sitä nyt sais kerran viikossa kateltua  :) Nyt ei enää oo pelottavakaan... kun sillon kun se viimeks tuli joskus aikoja sitten kun olin pieni, niin mua pelotti pelkkä alkumusiikki  :oops:

Mut ihan hyvältä sarjalta vaikutti

Rumarko

• Vieras
X-files
« Vastaus #2 : 31.05.2005, 11:33:36 »
"Ihan hyvältä" :)

Nojoo, ohan tää odotettu juttu. Meinaako ne muuten näyttää kovinkin pitkälle näitä tällä ma - ti ajalla ? Oishan se kiva jos tät tulis seuraavat 4 vuotta putkeen ;)

Swingbream

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: X-files
« Vastaus #3 : 31.05.2005, 11:38:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Dela"
Kun MTV3 aliarvioi katselijoita näyttämällä samaiseen aikaan Eläintohtori-ties-monennen,

Noh, toiset haluavat hömppäviihteensä Eläintohtorin, toiset X-Filesin muodossa.

Ohaio

• Himoreissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #4 : 31.05.2005, 11:49:23 »
X-Files on sarjojen aatelia. Katsoin viimeksi nuo jaksot ensimmäisestä viimeiseen. Ja jos vain mahdollista, niin nyt teen saman :D Huomatkaa, että se tulee maanantain lisäksi myös tiistaisin ja sunnuntaisin! Siis sarja etenee 3 jaksoa/vko. Tänäänkin on siis Salaiset kansiot- päivä  :D

The truth is out there

LittleStar

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - monsieurtahtinen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
X-files
« Vastaus #5 : 31.05.2005, 22:14:14 »
Varsinki ensimmäisten ehkä kuuden kauden jaksot on aivan parhaita! En toki kaikkia ole edes nähny ja toi kuudenteen asti oli muutenkin aikamoinen arvio. Mutta joka tapauksessa siis ensimmäisten kausien jaksot oli vielä kattomisen arvoisiaki. Niissä oikeesti oli sellasia "melkeen uskottavia" tarinoita, jollasia "vois melkeen oikeesti" ehkä jopa tapahtuaki. Mut sitte ku se alko mennä siihen "etsitään Mulderia" juoksenteluks ja pelkkien "ufojen" jahtaamiseks niin siitä jotenki katos se kipinä. Myönnän, etten seurannu sarjaa enää loppuaikoina kovinkaan tiuhaan, ehkä joka kolmannen muistin kattoa, joten suokaa anteeksi mahdollinen tietämättömyyteni siitä, mitä oikeasti tapahtui.  :)
Kuitenki pitää sanoa, että ainoo ajanjakso, mistä mulla on noita jaksoja jääny jopa mieleenki, on neljäs tuotantokausi. Siksi se siis mielestäni on myös paras.
Kaks lempparijaksoa: El mundo gira (neljättä kautta) ja sitten se, missä se joku pastori oliki itse Saatana ja teki kaikkia kummia tekoja. Varsinki jälkimmäinen oli mun mielestä oikeestiki pelottava, vaikka oon nähny sen kaks kertaa.  :shock:
Ei ole sellaista vikaa, jota ei tietämättömyydellä ja raa'alla voimalla voisi korjata."
"I use alcohol before asking stupid questions."

pandre

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - virtanen_pauli@hotmail.com
    • Profiili
X-files
« Vastaus #6 : 31.05.2005, 22:45:39 »
Alko toi x-files aika pahaan aikaan. Meillä rupee vasta huomena näkyyn subi, joten missasin pari ekaa jaksoo sen takia  :(

mut sit kyllä katon kaikki mahdolliset jaksot kun saa sen subin näkyyn..
nly i can stop the rain.

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
X-files
« Vastaus #7 : 31.05.2005, 23:24:07 »
Surkeata scifi-hömppää. No joo, eihän siitä kaikkien tarvitse pitääkään, mutta pääosan esittäjien pökkelömäisyys vie viimeisetkin pisteet..

Pidään kyllä noista rajatieto-scifi jutuista, mutta erittäin harvoin niistä onnistutaan tekemään mitään hyviä tv-sarjoja. Leffojen puolelta löytyy paljon hyvää. Joskin, helposti ryöstöviljentävänä lajina myös todella paljon paskaakin.

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #8 : 01.06.2005, 10:18:39 »
Olin muistaakseni ylä-asteen yhdeksännellä luokalla, kun sarja aikoinaan alkoi. En oikeastaan sitä ennen enkä sen jälkeen ole pitänyt scifistä, mutta jostain syystä silloin se iski kyllä 15-vuotiaaseen aika lujaa. Mun luokalla oli vaan yksi joka katsoi sitä mun lisäksi. Sen kanssa me sitten aina jaettiin ajatuksia sarjasta. Sitten parin kauden jälkeen sarja alkoi olla suosittu muidenkin keskuudessa.

Vähän ehkä kiinnostaa, että pidänkö sarjaa nyt ihan hölmönä vai onko se edelleen tosi jees. Katsoin sarjaa aktiivisesti ehkä noin 6. kauteen asti, sen jälkeen vaihtelevasti. Epäilen kyllä, että en ehkä enää ole niin kovin innostunut siitä, mutta toisaalta, voihan sitä vaan verestää muistoja....

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
X-files
« Vastaus #9 : 01.06.2005, 11:50:57 »
Eläintohtori oli loistava....

Onhan tuo X-files ihan jees... ei oo hirveänä tullut katottua mutta oon kyllä pitäny niistä jaksoista mitä oon kattonu.
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
X-files
« Vastaus #10 : 01.06.2005, 13:03:09 »
Näyttelijäntyö on vähän haussa alussa, mutta ei se haittaa. Se kyllä paranee myöhemmin. Olin joskus pienenä ihan fani.

Scully on niin hot!!
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
X-files
« Vastaus #11 : 01.06.2005, 13:29:13 »
Scully oli/on varmaankin monen teinipojan märkien unien kohde.

absurdin

• Tosireissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #12 : 01.06.2005, 13:50:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Ainuska"
Näyttelijäntyö on vähän haussa alussa, mutta ei se haittaa. Se kyllä paranee myöhemmin. Olin joskus pienenä ihan fani.

Scully on niin hot!!

Pöh. Scully on tylsä. Mulderissa on sitä jotain.

Cheve

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
X-files
« Vastaus #13 : 01.06.2005, 15:52:47 »
Hui. Kylmät väreet menee, pelkäsin niin kovasti. En yleensä mitään pelkää, mutta Salaisia kansioita pelkäsin oikeasti  :o

Onneksi olen Sveitsissä ;)

bennie

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - riikalle@hotmail.com
    • Profiili
X-files
« Vastaus #14 : 01.06.2005, 16:13:37 »
Yksi tv-historian merkkipaaluista, todellakin! Huh, että osaavatkin olla hyviä nuo vanhat tuotantokaudet, uusimmiksi jääneethän olivat täyttä soopaa.

Ei pysty tarpeeksi ylistämään kyseistä sarjaa, joten tyydyn ottamaan päiväunet Mulder mielessäin.
l menos una lora

henzki

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - hennai85@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - hennai85@yahoo.com
    • Profiili
X-files
« Vastaus #15 : 01.06.2005, 17:13:53 »
Tunnari on kaikista paras X-filessa!!! Siinä on sitä jotain...   8)      
On se sarja kokonaisuudessakin hyvä. Nuo uusimmat ja viimeisimmät jaksot jäi kyllä katsomatta, tiedä mistä sitten johtui sekin. Näitä uusintoja olen nyt seuraillu... Saas nähä miten käy kun ens viikolla alkaa työt, katsonko sitten enään. Menen aina niin aikaisin nukkumaan viikolla ja sunnuntaisin, koska tarvitsen paljon unta ja aamulla pitää ylös jo ennen kukonlaulua... Pitää nauhotella niitä jaksoja sitten  :)
Pitäähän tähän loppuun tietenkin todeta, että se Mulder on NAMU!     :D
.. the images they sell are illusion and dream, In other words, dishonesty.

- Poets Of The Fall -

mc_blizzard

• Reissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #16 : 02.06.2005, 23:30:53 »
aah... X-Files. Piti odottaa monta vuotta ennenkuin pystyin ja innostuin katsomaan jotain muuta sarjaa yhtä tiiviisti kuin sitä (nykyään C.S.I.). Vaikka en viimeisiä jaksoja katsonutkaan.  :oops:

Mutta odotin kyllä innolla, että se uusitaan. Minä kun olin vielä niin pieni, kun se alkoi Suomessa, niin jäi alkujaksot katsomatta.  :lol:
On the road again, going straight ahead,  no looking back*

sammeli

• Reissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #17 : 03.06.2005, 09:26:54 »
No kyllä täytyy tunnustaa että aikoinaan oli tunnari soittoäänenä puhelimessa ja Scullyn kuva seinällä   :oops:  
Eli onhan se "ihan jees" sarja...  8)

calu

• Tosireissaaja
    • Profiili
X-files
« Vastaus #18 : 03.06.2005, 17:16:12 »
tykkään ja paljon.ne taka vuosien maratonit oli tosi jees :) näitä alkupään jaksoja en ole tainnut nähdä edes.Minä vuonna sarja alkoi?
Olen laittanut paljon rahaa kauniisiin naisiin, hienoihin autoihin ja viinaan. Loput olen tuhlannut.
-George Best

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
..
« Vastaus #19 : 03.06.2005, 17:23:19 »
Lainaus käyttäjältä: "calu"
tykkään ja paljon.ne taka vuosien maratonit oli tosi jees :) näitä alkupään jaksoja en ole tainnut nähdä edes.Minä vuonna sarja alkoi?

Juu, ehdottomasti hyvä sarja. Joskus pienempänä olin ihan paineessa, kun katsottiin sitä.  :)  Muistan erään henkilön yläasteelta, joka vinksahti vähän ja kuvitteli elävänsä sarjan maailmassa, pukeutuikin Scullyksi.  :?  Oh well, kukin tyylillään.