Äänestys

Omistatko TVta?

Kylla enka koskaan voisi luopua siita
28 (21.2%)
Kylla, mutta harvoin tulee katottua sita
23 (17.4%)
TV puolison/perheen takia asunnossa
16 (12.1%)
Kylla, mutta tarkotus heittaa romu pois
4 (3%)
En, mutta harkitsen ostavani
8 (6.1%)
En, enka aio ostaakaan
13 (9.8%)
Kylla, mutta alkaa kertoko TV-lupatarkastajille
40 (30.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 131

Äänestys päättynyt: 16.06.2005, 15:05:08

Omistatko TVta

(Luettu 8811 kertaa)

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Omistatko TVta
« : 16.06.2005, 15:05:08 »
Tuli tosta toisesta topiikista tallainen aanestys mieleen..

Itellani on huoneessa TV (olen au-pairina, niin paha mun on heittaa sita poiskaan..), mutta harvoinpa sita tulee katottua. Kaikki tosiTV paska jaa suosiolla kattomatta..
ER seurasin (nayttaa nyt olevan loppu), mutta muuten toi tollo pysyy kylla aika visusti kiinni. Mielenkiintosia dokkareita tulee kylla joskus katottua, jos jaksaa.
Yksi syy, miksi TV on usein kiinni, kun en jaksa alkaa leikkia antennin kanssa saadakseni kuvan hyvaksi.
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

Cheve

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Omistatko TVta
« Vastaus #1 : 16.06.2005, 15:22:04 »
Televisio on, vanhempani sen minulle lahjoittivat..

Enää ei tule niin paljoa katsottua Suomessa kun olen.. Kuitenkin tykkään katsoa uutisia ja ajankohtais- ja keskusteluohjelmia..  Tositeeveetä ei tartte katsoa  :shock:

anicca

• Reissaajaguru
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #2 : 16.06.2005, 15:34:41 »
Ei ole. Ja vastasin ettei myöskään tule. Vaikka kieltämättä jos on vaikka pitkään sairaana ja makaa sängyn pohjalla niin on tullut mieleen, et teevee ois ihan kiva olla :lol: .

Syy miksi meillä ei poikaystävän kanssa oo teeveetä on käytännöllinen: kämpässä on vaan yksi huone ja tietokone vie siitä jo yhden nurkan, toista nurkkaa ei haluttu täyttää tv:llä. Sitä paitsi tietokoneella voi kattoo dvd-eitä, se riittää.

Suomessa kyllä katsoin tv:tä, tiettyjä sarjoja seurasin ja uutiset katsoin aika usein. Eli tiedän, et jos se tv siellä nurkassa kököttäis, niin kyllä se liian usein tulis päälle pistettyä. Siksikin oon ajatellut, et vaikka isompaan kämppään muutettaisiinkin, niin ehkä se tv jää sittenkin hankkimatta.

Tuntuu, että nytkin on iltasin liian vähän aikaa tehdä asioita - entä jos siitä vähästä ajasta menisi osa vielä tv:n katseluun? :shock:

Eli hyvä näin. Sitä paitsi mulla on monta tv:n omistavaa kaveria täällä, niiden luo voi mennä kylään, jos tulee jotain niin hirveen tärkeää tv:stä, et on pakko katsoa...
 következö buszon
Rajta leszek én is

anicca

• Reissaajaguru
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #3 : 16.06.2005, 15:46:09 »
Hilelle vielä:

Korjaus otsikkoon: oikea rektio olisi, että omistatko tv:n (ei tv:ta). 8)

Sori pilkunviilaus. Oon töissä ja on aikaa kiinnittää huomiota tällaisiin tärkeisiin asioihin :lol: .
 következö buszon
Rajta leszek én is

Turakki

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #4 : 16.06.2005, 16:05:38 »
Ei teeveellä mitään tee jos on irc-addiktio  :D
Kotoa löytyy telkkari, mutta ehkä keskimäärin kerran kuussa tai harvemmin sitä katson, nyt kun madventures loppui. Telkkari on mennyt liian tositeeveemäiseksi tai sitten sieltä tulee aina jotain inhottavaa saippuaa tai muuten vaan aivokuollutta ohjelmaa.
auas on pitkä matka.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #5 : 16.06.2005, 16:20:45 »
Toki multa töllö löytyy. Ainahan se tuossa taustalla pauhaa. Toi nykyinen 28-tuumainen aparaatti tuli hankittua kesällä 1997.  Digiboksikin tuli kärrätyä joskus kotiin Conanin takia. :oops:
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

kirah

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #6 : 16.06.2005, 16:30:55 »
Telkkari on, mut älkää kertoko tv-lupatarkastajalle. Talvella tulee katottua enemmän, kesällä vähemmän.
The world is a book,
and those who do not travel
read only one page."
-- Saint Augustine

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #7 : 16.06.2005, 16:44:21 »
En ole koskaan omistanut tv:tä, mutta useimpina aikoina sellainen on ollut käytössäni. Inhoan tv:n addiktoivaa vaikutusta, enkä useinkaan avaa sitä muuten kuin katsoakseni uutisia (joita voinkin sitten katsoa monta tuntia putkeen...). Traumaattista tv-suhdettani ei ainakaan auttanut se, että tuijotin 2,5 vuoden ajan työkseni töllöä.

Kotona on siis tv, mieheni rakas kapistus, mutta piilotettu katseen alapuolelle.. Ai niin, ei saa kertoa kenellekään..
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #8 : 16.06.2005, 16:45:31 »
Hallitus (eli vaimoni :D) antoi talvella viimeinkin luvan, jota olin kärttänyt pitkään... Kotiteatterini kruununa on Sonyn 42" plasmatelevisio, josta on kiva töllöttää paitsi DVD-leffoja, myös Suomen televisiota satelliitin kautta.

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Omistatko TVta
« Vastaus #9 : 16.06.2005, 16:52:08 »
Tv löytyy enkä ihan äkkiä antaisi pois. DVD:tä tulee katsottua aika paljon ja tulee sieltä muutenkin suhteellisen paljon asia tavaraa.

absurdin

• Tosireissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #10 : 16.06.2005, 16:56:41 »
Omistan, mutta tulee katsottua lähinnä DVD:itä, uutiset ja satunnaisesti dokumentteja.

arjuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #11 : 16.06.2005, 19:01:36 »
Omistan, ja maksan tunnollisesti TV-lupamaksun, mistä puolisoni napisee joka laskun yhteydessä! Mutta minkäs teet!  :)

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #12 : 16.06.2005, 19:52:35 »
Tv on, kaksikin kappaletta, mutta sitä en kerro viranomaisille.  :wink:

Katson aika vähän telkkaria, uutisia ja säätä, sekäö Salkkari-uusintoja nyt (kun en niitä ole aiemmin nähnytkään), ja Teho-osastoa. Mutta ylivoimaisesti eniten katselen DVD:tä ja videoita, joten lähinnä niiden takia televisio löytyy. Sama koskee lapsia.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

Pokahontas

• Reissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #13 : 16.06.2005, 19:55:01 »
Vähäksi on tv-ohjelmien katselu jäänyt, mutta ei tuosta voi ikinä luopua koska sen verran elokuvia tulee katsottua. Varmaan katson muutenkin enemmän netistä haettuja TV-ohjelmia ja dokkareita kun antennin kautta.
quot;Iske kitarasi tuleen, kohota se palavana, siinä sinulle lippu."

henttu

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Omistatko TVta
« Vastaus #14 : 16.06.2005, 20:46:02 »
Telkku on, olen saanut porukoilta joululahjaksi joskus kauan sitten. Enkä myöskään ihan heti luopuisi.  8) Myönnän katsovani hömppää jos ei ole muuta tekemistä, mutta aina täytyy katsoa Teho-osasto ja Todistettavasti syyllinen ja CSI!
Mä tahdon jotain muuta, jotain suurempaa. Tahdon nähdä kaiken ja oon valmis maksamaan. Tuntea sateen ja tuulen ja auringon."

Tiktak - Jotain muuta

Mutka

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - janne.mutikainen@mbnet.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
Omistatko TVta
« Vastaus #15 : 16.06.2005, 22:12:08 »
Harvoin sitä tulee katseltua, mutta ei siitä voi luopuakkaan. On siitä mukava väillä elokuvia katsella. :)
size=9]"Eihän apinatkaan riehu koko aika, nehän syö välillä banaania." Zibbadubbadii[/size]

allika

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #16 : 17.06.2005, 09:45:48 »
Kämpässä on tietääkseni kolme televisiota, joista yksi on kytkettynä pistorasiaan ja kaksi muuta (ehjiä) vievät tilaa kenkäkokoelmaltani vaatekomerossa. Katson ainoastaan uutiset, ajankohtaisohjelmat, dokumentit ja kaiken mahdollisen tosi-tv:n jota maa päällään kantaa. Kyllä, olen riippuvainen - perustaisiko joku kanssani anonyymit tosi-tv-addiktit vertaistukiryhmän?

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
..
« Vastaus #17 : 17.06.2005, 10:41:37 »
Juu, kaksi tölllötintä löytyy. Aika harvoin tulee kylläkin katseltua.

snoop

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #18 : 17.06.2005, 11:56:41 »
kyllä löytyy tv ja tuleehan sitä lähes päivittäin katsottuakin. reissussa ollessa on kiva kuitenkin huomata miten kivaa on ilman telkkaria.
For the born traveller, travelling is a besetting vice. Like other vices, it is imperious, demanding its victim's time, money, energy and the sacrifice of comfort.'
- A. Huxley, Along the Road

Hopeinen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Omistatko TVta
« Vastaus #19 : 20.06.2005, 11:39:27 »
Telkku löytyy mut tv-lupatarkastajalle ei ovea aukaista. :D