Kreikkaan?

(Luettu 14198 kertaa)

hetu

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #20 : 15.03.2006, 19:02:54 »
meinasin itse lähteä kreikkaan kesällä töihin etsimällä duunia paikanpäältä. tietääkö kukaan millaiset mahdollisuudet on löytää thessalonikista jotain hommaa keskellä kesää? (kesä-heinäkuu) kuinka paljon niitä kiinnostaa osaako kreikkaa jos on muuten hyvä kielitaito?

Vagabundo

• Reissaaja
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #21 : 16.03.2006, 16:36:31 »
Miten toi Kreikan systeemi käytännössä menee? Laitoin itse hakemuksen meneen tossa pari päivää sitten ja nyt odotellaan vastausta. Pitäiskö sieltä olla tulossa joku viesti tyyliin "olemme vastaanottaneet hakemuksesi", tms., vai tuleeko se työtarjous suoraan. Miten toi puhelinhaastattelu menee? Suomeksi vai englanniksi?

Annuli

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #22 : 16.03.2006, 17:36:22 »
Mulle ainakin eka ilmotettiin, et hakemus on vastaanotettu. Jonkun ajan kuluttua alettiin kyselemään kiinnostusta eri paikkoihin. Mitä Heidin kanssa viestittelyyn tulee, vastauksen saaminen yleensäkin kestää 2-3 päivää.

Mulla ei ollut puhelinhaastattelua laisinkaan, ihan turhaan jännitin sitä etukäteen  :wink:  jos sellainen on, kielenä varmaankin englanti.
quot;Pahin erehdys, minkä ihminen voi tehdä, on pelätä jatkuvasti, että tekee erehdyksen." -Elbert Hubbard

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
Kreikkaan?
« Vastaus #23 : 18.03.2006, 19:31:34 »
Tuota ilmoa ei løytyny enaa Mollista, niin mika onpi firman nimi/kotisivu? Oon Norjassa hotellitøissa talla hetkella ja syksyn tullen vois tosiaankin suunnistaa jonnekki vahan lampimampaan..!! Ja miten siis verotuksen kanssa, meneekø siita 300e (?) viela vero? Ei se raha kaikkea ratkaise mutta joku raja sentaan :)
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

Annuli

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #24 : 18.03.2006, 22:36:49 »
http://www.prostaff.gr/ sähköpostia voi lähettää osotteeseen [email protected], yhteyshenkilön nimi on Heidi Lönnqvist. Palkasta ei tarvitse maksaa veroa.
quot;Pahin erehdys, minkä ihminen voi tehdä, on pelätä jatkuvasti, että tekee erehdyksen." -Elbert Hubbard

Senga

• Aloittelija
    • Profiili
prostaff
« Vastaus #25 : 03.05.2006, 14:54:12 »
alkaa ihmeessa tulko kreikkaan tuon jarjeston kautta!
mikaan ei toimi ja huomaattekin kohta tekevanne toita 16h per paiva 7paivaa vko.eika ruokaa anneta tarpeeksi.ketaan ei sita paitsi edes laheteta luvattuun hotelliin tai edes kaupunkiin.

Annuli

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #26 : 03.05.2006, 22:18:54 »
Onko positiivisia kommentteja Prostaffin kautta lähteneiltä? Eikö hotellia kuitenkin voi vaihtaa jos jossakin ei ymmärretä 8 tuntisia työpäiviä?

Zeynep

• Tosireissaaja
    • Profiili
hetkonen!
« Vastaus #27 : 03.05.2006, 23:07:36 »
hetu, thessaloniki on kreikkalainen kaupunki, ei turistipaikka. sielta ei toita helposti loydy kreikkaa osaamattomille.

olen asunut thessalonikissa ja kaynyt siella yliopistoa. kaikilla ulkomaalaisilla on siella suht vaikeata, thessaloniki ei todellakaan toivota ulkomaalaisia tervetulleiksi kuten ateena ja kreikan saaret. painvastoin!

thessalonikilaisia epakohteliaampaa ja ennakkoluuloisempaa porukkaa saa etsia -- ja nain sanon silla pohjalla etta kuuntelin niita paikallisten juttuja siella ihan kreikaksi pitkat patkat... huh huh! joo, ja thessalonikissa muuten kannattaa hengata vahan pitempaan talviaikaan, etta paasee jyvalle siita pinnan alla kytevasta asenteesta. "suosittelen!"

niin ja mikas se sellainen firma Kreikassa on jonka kautta ei makseta mitaan veroja Kreikan valtiolle?

Jokseenkin eksoottinen tapa tehda bisnesta, kuulostaa niin oudolta etta tekee melkein kysaista parilta paikalliselta kreikkalaisen verotoimiston byrokraattitutulta etta voiko nain todellakin olla....  :twisted:

Meri_Kukka

• Aloittelija
    • Profiili
Mistä noita löytyy:o
« Vastaus #28 : 07.09.2006, 19:09:50 »
Mistä oikeen löydätte noita Kreikan jne. hotellisiivoustöitä esim  :shock: Ite en sit millää löydä mistää, ja haluisin tammikuussa 2007 lähtee puoleks vuodeks töihin ulkomaille :(

magic

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #29 : 27.12.2007, 14:45:42 »
http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/viewtopic.php?t=16657

tuolla olis muutama kysymys jos joku viittii vastata :)

moi,

olen lähdössä tonne kreikkaan päin (saarille) maalis-huhtikuussa ja mieleen tuli että voisi ehkä kysellä jotain töitä. vaikkapa jostakin hotellista, sinne siivoamaan tai jotain.

olisikohan mitään järkeä alkaa laittaa sähköpostia eri hotelleihin? vastataankohan niistä edes? onko liian aikaista jos nyt jo alkaisi kyselemään? mulla ei ole kokemusta työskentelystä ulkomailla, joten tälläiset asiat on aika uusia.

mielipiteitä ja kokemuksia tänne kiitos :D

ja jos joku on siivoillut työkseen hotelleita ulkomailla niin olis kiva kuulla minkälaista oli? olen aika työtäpelkäämätön ja kaikenlainen kelpaa kunhan on jotain :)

Tervetuloa foorumille magic! Liitin sun viestin tähän ketjuun, pidetään aiheeseen liittyvät keskustelut yhdessä (helpompi saada vastauksia). -Tinja/mode

magic

• Aloittelija
    • Profiili
Kreikkaan?
« Vastaus #30 : 30.12.2007, 10:37:41 »
vastailkaas kiitos ! 8)