hotelli- ja ravintolatöihin Englantiin

(Luettu 49527 kertaa)

Rida

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - rida@jippii.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #100 : 24.07.2007, 23:25:01 »
Hei kaikki!

Ensinäkin hullu kiitos Casialle: ilman häntä en olis nyt matkaliput kourassa lähtemässä reilun viikon päästä EWEPin kautta Englantiin.

Valitettavasti en ihan Lontooseen päässyt, vaan muutan Crawley-nimiseen kaupunkiin West Essexiin. Se on kuitenkin ihan kohtuu matkan päässä Lontoosta ja Brightonista :> Töissä olen Gatwickin lentoasemalla kahvilassa (tai no ainakin pitäisi :D)

Mutta jos jollakin on kysyttävää EWEPistä tai jos joku pääsee Lontooseen/lähialueelle asti, niin mielelläni annnan neuvoja tai tapaan tuolla maailmalla :>

Mailata voit  [email protected]
tai lisätä meseen [email protected]

Rida

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
korjaus
« Vastaus #101 : 25.07.2007, 15:18:02 »
West Sussexissa, siis :> oon vähä sekasin ;>

MilBa

• Aloittelija
    • Profiili
EWEP
« Vastaus #102 : 30.07.2007, 13:49:25 »
Hiphei, tänään lähti hakemus ewepille. Nyt sitten vaan ootellaan yhteydenottoa  :P  oliko teillä englannissa olleilla mitään vakuutuksia?
nd if the angels came,
I'd fight them back to win
your soul.

Kahmo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - antti.hiltunen@gmail.com
    • Profiili
Re: EWEP
« Vastaus #103 : 31.07.2007, 21:07:39 »
Lainaus käyttäjältä: "MilBa"
Hiphei, tänään lähti hakemus ewepille. Nyt sitten vaan ootellaan yhteydenottoa  :P  oliko teillä englannissa olleilla mitään vakuutuksia?

Hei lisää brittilään lähtijöitä \o/. Tervetuloa joukkoon ja jottei ihan off-topiciksi menisi niin minulla taitaa olla joku ihan normaali matkavakuutus.

Flob

• Aloittelija
    • Profiili
EWEP
« Vastaus #104 : 03.08.2007, 16:17:27 »
Kyselisin EWEpin kautta lähteneiltä,että riittivätkö palkkarahat hyvin huvituksiin ja muuhun vai menikö kaikki ihan elämiseen?Niin,ja siinä hakupaperissa ei missään kohtaa kysytty mahdollisia toiveita työpaikan sijainnin suhteen.Lontooseen haluaisin,eli pitäisikö tästä sijaintitoiveesta sitten mainita vasta sen puhelinhaastattelun yhteydessä?

Niin ja tiedon työpaikasta saa ilmeisesti tietää vasta viikkoa ennen lähtöä?Vai saako lähtöpäivän tietää jo aiemmin ja sen työpaikan ja majoituksen osotteet vasta viikkoa ennen..?Mietin vaan,että saakohan enää halpoja lentoja jos silloin vasta varaa lennot.

Toivottavasti ei ollut liian tyhmiä kysymyksiä :D

casia

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
EWEP
« Vastaus #105 : 12.08.2007, 14:30:29 »
Moikka Milba, tosi kiva kuulla et oot kans lähdös Lontooseen, miten sul on toi hakeminen sujunu? Onko jo lähtöpäivä selvillä? :) Mulla ei ollu Lontoossa kyllä mitään vakuutusta (mikä oli ehkä vähän uhkarohkeaa mut onneks ei tapahtunu mitään vakavampaa), mun mielest Suomesta ei oikeen saanu yli kolmen kuukauden pituista matkavakuutusta ja se olis sit pitäny ottaa joltain kansaiväliseltä. Mut tosiaan ei siitä varmasti haittaa ole ja esim just sairastuminen voi tulla tosi kalliiks jos ei oo vakuutusta.

Flob, mulla meni palkasta aina puolet vuokraan ja sit loput jäi elämiseen ja mun mielestä se riitti suht hyvin shoppailuun ja huvituksiin :) Olin kyllä säästäny jo Suomessakin jonkun verran rahaa et ei tarvinnu olla huolissaan et loppuu kesken. Kannattaa siinä puhelinhaastattelussa tosiaan mainita et haluat nimenomaan Lontooseen tai jos ne on jo löytäny sulle majoituksen, joka ei oo Lontoossa niin voihan siitä aina valittaa. Ydinkeskustaan mun mielestä ewep ei ketään sijoita (koska siellä on niin kallista), vaan just lähiöihin noin puolen tunnin matkan päähän keskustasta. Mä ainakin itse ilmoitin siinä hakemuksessa et milloin oon tulossa koska halusin just aikaisin varata halvat lennot ja hyvin se ewepille sopi. Mut hei Rida voisitko tänne kertoa vähän tuoreita kokemuksia ja kuulumisia ku sul on just toi hakuprosessi takana?

MilBa

• Aloittelija
    • Profiili
EWEP
« Vastaus #106 : 15.08.2007, 16:52:48 »
Hei casia, hakupaperit lähetin kaksi viikkoa sitten, mutta ei ole sieltä vielä mitään kuulunu  :?  toivottavasti ottavat pian yhteyttä en nimittäin malttaisi odottaa. Lähtöpäivästä ei siis ole vielä mitään tietoa, mutta olisin kyllä valmis vaikka heti reissuun  :D  kirjottelen tänne taas kun saan tietää enemmän.
nd if the angels came,
your soul.

casia

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
EWEP
« Vastaus #107 : 16.08.2007, 01:56:24 »
Milba, hih hei saat aika kauan odotella sitä yhteydenottoa, sillä sun pitää itse soittaa sinne viikko sen jälkeen ku oot lähettäny sen hakemuksen!  :wink:

MilBa

• Aloittelija
    • Profiili
tack så mycket
« Vastaus #108 : 16.08.2007, 12:08:15 »
Aijaa  :lol: Kiitos tiedosta , on tainu vähän väärin ymmärtää,heh.
nd if the angels came,
your soul.

MilBa

• Aloittelija
    • Profiili
EWEP
« Vastaus #109 : 17.08.2007, 11:42:11 »
Siis joo, no nyt sitten yritin soittaa ewepille mutta eihän sieltä vastattu  :( numero oli kyllä täysin oikea, eikä sivuilla ole mainittu erillisiä päivystysaikoja. Aika jännä juttu. Täytyy vissiin kokeilla maanantaina uudestaan.

Onkos muilla ollut ongelmia yhteydenotossa ewepille :?:
nd if the angels came,
your soul.

MilBa

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #110 : 18.08.2007, 21:14:14 »
Heh, sainpas yhteyden sinne  :)  perjantaina lähtö englantiin. Hounslow:hun minäkin päädyn. Töihin olisi tarkoitus mennä Nando´s nimiseen paikkaan joka on kanaravintola  :lol:  jee.

Suurkiitokset heille,jotka mainitsivat ewepin  :P
nd if the angels came,
your soul.

casia

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
EWEP
« Vastaus #111 : 19.08.2007, 02:15:07 »
Sullahan tuli Milba äkkiä lähtö! :D Hei mä olin samassa paikassa töissä ku mihin sä oot menos!!!! :) Se on tosi kiva ravintola! :) Voisitko hei mailaa mulle, haluisin kovasti jutskaa sun kaa :)

Rida

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
niin kade !
« Vastaus #112 : 19.08.2007, 23:48:55 »
hei Milba ! olen tosiaan nyt Ewepin kautta Englannissa, tosin taalla Crawley'ssa :P

mutta jos kiinnostaa, lisaappa minut meseesi [email protected] tai mailata voit [email protected]

voi etta kun olen kateellinen, kun paasit Hounslow'n ja siihen Kaisan raflaan ! Aaargh. life is not always fair : > mutta katellaa, josminaki sinnepain muutan.

toivottavasti otat yhteytta :>>

Flob

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #113 : 20.08.2007, 13:06:47 »
Soitin äsken EWEPille...jännitti kauheesti,mutta kai se puhelu sujui ihan ok.Ens viikolla saa tietää lisää ja syyskuussa sitten olis lähtö.Mites muilla on suunnitelmat edenneet?

Kahmo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - antti.hiltunen@gmail.com
    • Profiili
« Vastaus #114 : 20.08.2007, 23:07:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Flob"
Mites muilla on suunnitelmat edenneet?

Heis. Itse meinasin kans hakea tuon ewepin kautta, mutta päädyinkin sitten au-pair paikkaan Lontoosta. Oli niin herkullisen kuuloinen, että en voinut kieltäytyä :) Syyskuun yhdeksäs pitäis siis lennellä sinne päin. Jos kiinnostaa ottaa yhteyttä niin [email protected] vuan :)

tuudi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #115 : 26.12.2007, 20:57:15 »
Haluaisin ewepistä kysyä, että voiko sen kautta päästä muuallekin kuin vain Lontooseen? Esimerkiksi Manchesteriin.
Jos ei pääse, onko olemassa jotain muita saman tyyppisiä kuin ewep (ja allianssi) joiden avulla voisi hakea paikkaa Pohjois-Englannista?

welsh

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #116 : 27.12.2007, 20:03:08 »
Olin itse Allianssin kautta nelja kuukautta hotellitoissa Felixstowe nimisessa, pienessa satamakaupungissa Englannin itarannikolla. Tarkoituksena oli tyoskennella puoli vuotta, mutta lahdin pari kuukautta aiemmin kun oli tarvittava matkakassa koossa.
Hotellin lahes koko henkilokunta koostui ulkomaalaisista, mika oli erittain hyva. Kaveripiiri oli nopeasti koossa!
Kaupungissa ei ollut paljoakaan tekemista ja tyo erittain epasaannollista ja oikean palkan saannistakin sai vahan taistella, joten neljan kuukauden olin valmis lahtemaan. Tyokaverit olivat loistavia, mutta samaa en voi sanoa omistajasta. Hotellityosta Englannissa jai jalkeen pain katsottuna kuitenkin ihan positiivinen kuva, mutta pidempaan en olisi viihtynyt ja vastaavaan pikkukaupunkiin en toista kertaa toihin menisi. Henkilokunta vaihtui jatkuvasti monen tyoskennellessa paikassa alle puoli vuotta.
Ticking away the moments that make up a dull day

suikka

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #117 : 30.12.2007, 01:31:43 »
Kuinka helposti noita hotelli/ravintolatöitä saa jos ei juurikaan ole aiempaa kokemusta? Asiakaspalvelusta on, mutta ei juurikaan ravintoloista tai hotelleista. Itsellä on sellainen tilanne että n.4kk:ksi pitäisi keksiä jotain "tekemistä", jonka ohella varsin mielellään säästäisi myös jonkin verran rahaa matkakassaan. Onkohan turha uneksia että edes muutaman satasen/kk saisi noissa duuneissa säästöön?

Mitään järjestöjä en aio käyttää, vaan tarkoitus etsiä paikkaa netin kautta. Suositteluja kivoista kaupungeista/työpaikoista otetaan vastaan :)