Majoitus Caracasissa

(Luettu 4495 kertaa)

pasu

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - datex1@hotmail.com
    • Profiili
Majoitus Caracasissa
« : 05.10.2005, 12:39:19 »
Kukapa tietäisi mistä saisi halvan majoituksen caracasista?Olen menossa 16.11.05.
Guest House tai halpa hotelli.

Janne74

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - janne_n74@hotmail.com
    • Profiili
Halpa majoitus caracasista
« Vastaus #1 : 14.11.2005, 15:27:00 »
Toivottavasi tää ei tuu liian myöhässä. Backpacker hostel on aika halpa, mutta aika läävä. En muista hintaa. Hotellin osoite on  Calle El Colegio, Avenida Casanova, Caracas
Kadun toisella puolelta löytyy hotel Luna. meillä oli siellä 3 hengen huone, joka oli ihan asiallinen. Kohtuullisia ruokapaikkoja löytyy lähistöltä. Ole varovainen, kun liikut pimeällä. Nähtiin kun yks mies ryöstettiin hotellin lähellä, keskellä katua.
Jätä kellot, lompakot yms. hotelliin kun lähdet ulos.

Arro

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.arcticsound.net
Caracas majoitusta hintaluokkaan 20-40e/tuplahuone/yö?
« Vastaus #2 : 30.06.2007, 00:51:32 »
Hyvät matkaajat,

Olisi tarkoitus yöpyä Venezuelan Caracasissa muutama yö ennen Kolumbiaan
jatkamista. Etsiskelen majoitusta hintaluokassa tuplahuone 20-40e/yö. Onko hyviä vinkkejä?
Lonely Planetin kanssa ei lähtenyt oikeen hyvin käyntiin kun kolmeen laitoin emailia ja kaksi tuli bumerangina takaisin toimimattoman osoitteen johdosta :? Matkalle olisi tarkoitus lähteä parin viikon päästä, joten alkaa olla jo hieman kiire.

Bonusta olisi jos on mahdollisuus tiedustella varausta emaililla tai faxilla.

-A

viatonsilli

• Reissaaja
    • Profiili
Caracas majoitusta hintaluokkaan 20-40e/tuplahuone/yö?
« Vastaus #3 : 01.07.2007, 00:07:27 »
Jaa-a, itse turvauduin Caracasissa Hospitality Clubin paikallisiin jäseniin, en siis oikein tiedä noista virallisista paikoista. Odeon nimistä halpista ovat kehuneet.

Jos lennätte Caracasiin niin varottaisin vielä, että kentällä on tod.näk. vastassa kaikennäköistä jengiä tarjoamassa apuaan, myös hyvin virallisen näköisiä tyyppejä (voisi melkein vaatteiden puolesta luulla poliiseiksi tms.), mutta heihin ei ole luottamista!!! Jos tarvitte jotain nevoa, menkää jollekin viralliselle tiskille ja kysykää henkilökunnalta. Epäviralliset taksit on kans aika risky business, suosittelen siis joko virallista taksia (voi tosin maksaa jotain 50e) tai sit kotimaan terminaalin edestä lähtevää paikallisbussia (tosi halpa), josta on liityntä metroon kolmessa eri paikassa.

Ei siis liityaiheeseen, mutta itse Caracasin pariin kertaan kokeneena halusin valistaa ;)

tom_of_lapland

• Aloittelija
    • Profiili
Majoitus Caracasissa
« Vastaus #4 : 01.07.2007, 01:17:33 »
Olin vuosi sitten muutaman yön La Floresta-hotellissa, joka on pari sataa metriä Altamiran metroasemalta. Hotellissa on ilmastointi ja lämmin vesi. Visa kelpaa, hinta muistaakseni jotain 40 €/yö. Ei mitään luksusta, mutta paikka on muuten OK, ja alue on (kuuleman mukaan) turvallinen.

[email protected]

Aeroexpresos Ejecutivos-bussiyhtiö ajaa Maracaibon suuntaan, sen terminaali on Bello Campon metroasemalla.

Bussi lentokentältä keskustaan lähtee kotimaan terminaalin edestä - kävelyä noin 250 m. Cato Negro on eka metroterminaali bussin tullessa kaupunkiin - metro on muutenkin kätevä tapa liikkua Caracasissa(kin).

Arro

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.arcticsound.net
Re: Caracas majoitusta hintaluokkaan 20-40e/tuplahuone/yö?
« Vastaus #5 : 24.07.2007, 01:26:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Arro"
Hyvät matkaajat,

Olisi tarkoitus yöpyä Venezuelan Caracasissa muutama yö ennen Kolumbiaan
jatkamista. Etsiskelen majoitusta hintaluokassa tuplahuone 20-40e/yö. Onko hyviä vinkkejä?
Lonely Planetin kanssa ei lähtenyt oikeen hyvin käyntiin kun kolmeen laitoin emailia ja kaksi tuli bumerangina takaisin toimimattoman osoitteen johdosta :? Matkalle olisi tarkoitus lähteä parin viikon päästä, joten alkaa olla jo hieman kiire.

Bonusta olisi jos on mahdollisuus tiedustella varausta emaililla tai faxilla.

-A

Itse itseani kommentoiden.. yhteytta oli vaikea saada etukateen faxilla tai emaililla oikeen mihinkaan. Ainoa mika saatiin varattua aluksi oli Cumberland Caracas joka ei ole kovin edullinen. Paikan paalla on kuitenkin aika hyva tilanne ja hyvia vaihtoehtoja on monia. Ei siis kannata huolestua jos ei ole hotellia tiedossa :)

Erityisesti suosittelisin Sabana Granden bulevardilla sijaitsevaa yhden staran Hotel Crystalia, joka on hinta-laatu -suhteeltaan varsin hyva ja n. 15e/yo/tuplahuone ilmastoinnilla.

On aika pelottava paikka tuo Sabana Grande myohemmin illalla. Jos sinne ainoo niin kannattaa suosia taksia. Uusimpana ongelmana kuulemma pikkupojat puukkojen kanssa.

- A

NYSV

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - samuli.samuli@hotmail.com
    • Profiili
    • Joku räkänen pakkoblogi reissusta...
Vs: Halpa majoitus caracasista?
« Vastaus #6 : 08.12.2008, 15:13:46 »
Nostampa tämän ketjun taas esille,
kun itse kohta tuolla seikkailemassa...

Lainaus
Backpacker hostel on aika halpa, mutta aika läävä. En muista hintaa. Hotellin osoite on  Calle El Colegio, Avenida Casanova, Caracas

Jostakin olin bongaavani ko. hostellin (mutta enhän mä sitä enää löydä :) ) ja että $7 olisi ollut yö. Tietääkö kukaan kertoa tuota todeksi ja sitä miten iso mesta tuo on, että ollaanko meiningillä aina tilaa vielä yhdelle reissaajalle vai kannattaako tuolta varata etukäteen peti? Itse en ainakaan vielä ole löytänyt mitään yhteystietoja tuonne.
Yleensäkin olisi hyvä tietää, miten paljon Caracasista löytyy kunnon bubjettimestoja?

Noita hostelli/hotelli hakuja kun käyttää, niin ei oikein tahdo löytyä noita oikein halpoja paikkoja. Halvin mitä löysin oli joku *** ja $33 yö.

Tai onko jengillä kokemuksia kerrottavana noista http://www.couchsurfing.com/ ja http://www.hospitalityclub.org/ Voisin kuvitella et Caracasin kokoisessa kaupungissa saattaisi helpostikin löytyä majapaikka tuota kautta?!..

WasntMe

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Halpa majoitus caracasista?
« Vastaus #7 : 17.12.2008, 00:00:12 »
Hmm, Caracasissa on hieman hankalaa noiden halpojen paikkojen suhteen, koska ne on monesti sellasia jotka vuokraa myös tunti-hintaisia huoneita, joten ne luonnollisesti mieluummin pihtaa niitä huoneita tunti-vuokraajille, kuin antaa koko yöksi... (vinkki: intä, intä ja intä, tarvittaessa vuodata pari kyyneltä!). Yliopiston lähellä oli yksi tosi tunnelmakas hostelli (en tosin tiedä miten virallinen se paikka oli, joku voisi kuvailla hippi paikaksi), mutta en kuollaksenikaan muista nimeä (oliko sitä?) tai osoitetta. Hospitalityclubin kautta voi varmaan ainakin saada ajankohtaisia neuvoja jos ei muuta.