Tätä en osaa

(Luettu 83881 kertaa)

Kirnauskis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #160 : 30.08.2006, 08:05:13 »
Ateljee on vaikea sana, siitä meinaa aina tulla ajeltee ja niinpä vältän koko sanaa :)
Heh, kuvittelen vielä olevani jotenkin verbaalisesti keskitasoa lahjakkaampi, mut totuus taitaa olla toinen...
Kotiin on moni kuollut.

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #161 : 30.08.2006, 17:06:19 »
Lainaus käyttäjältä: "greenapple"
Täällä ilmoittautuu myös yksi joka inhoaa aerobiccia just siksi kun tuo koreografia-puoli ei oo oikein hallussa. Käännyn aina väärään suuntaan, lähden väärällä jalalla liikkeelle ymp. Tosi noloa eturivissäkin, ja alkaahan se jo häiritä muitakin kun yks tulee aina päin tai on muuten vain tiellä kun ei hoksaa oikeaa sivulaukkasuuntaa.

Se ehkä jo haittaa, jos törmäilee toisiin yms., mutta mitä merkitystä sillä on, jos suunnilleen omalla paikallaan mokailee ja ennen kaikkea sillä, mitä muut ajattelevat?  :shock:  Kävin aikoinani step-aerobicissa (siinä sentään pysytään kukin paikallaan) siitä huolimatta, että aina sekoilin askeleissa ja rytmissä - kuitenkin oli hauskaa. Voisikin virittää harrastuksen uudelleen...
e parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys.

greenapple

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #162 : 30.08.2006, 22:03:12 »
Joo, no se mitä muut musta ajattelee - ja varsinkaan jossain aerobicissä - ei oo koskaan jaksanut mua liikaa kiinnostaa, mutta siellä mä koin tosiaan olevani jo häiriöksi muille.. :D
Toisaalta mä tykkäsin pienenä voimistelusta, jossa kanssa oli kaiken maailman kuviot ja koreografiat mutta ne saikin suorittaa ihan itsekseen. Ryhmäkuviot ei siis taida olla ihan mun juttu :)
walk on

paulaliina

• Aloittelija
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #163 : 03.09.2006, 11:58:12 »
en osaa
- viheltää. Koiriakin "vihellän" aina pillillä!
- hypätä korkeutta (rimakammo)
- vinkata oikealla silmällä
- liikkua Helsingissä (elämäni aikana olen siellä kerran käynyt)
- kävellä hampaita pestessäni pitkin kämppää sotkematta

Ja paljon muuta!
os passikuvasi on aivan näköisesi, olet matkan tarpeessa. - Ralph L. Woods

Tua

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #164 : 06.09.2006, 09:05:05 »
* En osaa napsuttaa vasemman käden sormia
* En osaa kolmiloikata oikein
* En osaa puhua esperantoa
* En osaa monia muitakaan asioita. Tuossa nuo,mitkä tässä tulivat nopeasti mieleen ^^
re you suggesting coconuts migrate?

zztd

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #165 : 06.09.2006, 20:09:06 »
En osaa

*laulaa
*tanssia
*taskuparkkeerausta
*maustaa ruokia niin, että niistä tulee oikeasti hyviä
*kuunnella radiota
*puhaltaa purkkapalloa
*tehdä kärrynpyörää tai kuperkeikkaa
*ajaa pyörällä ilman käsiä

Lohduttavaa huomata, että vaikka ala-asteella viimeiset kolme mainitsemaani asiaa tuntuivat maailmaa murjovilta (tai siis se, ettei niitä osannut), on elämä sujunut siltikin  :lol:

Gremlin

• Reissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #166 : 07.09.2006, 14:35:31 »
Koko lista siitä mitä en osaa veis varmaan vähän liikaa tilaa, mutta se mikä nyppii aika-ajoin on että mulla ei ole stereonäköä.
Eipä vaikuta elämään paljoa mutta en esim. näe näitä 3D-kuvia. Eli niitä kuvia missä on vaan värisekamelskaa (?) ja sitten kun osaa kohdistaa katseen oikein näkee jonkin hienon kuvan 3D:nä. (Tai näin mulle on kerrottu...)
Eipä näy hienoja kuvia ei.   Surkeaa on minunkin elämäni..
 :lol:

(Oho, piti korjata yhdyssanavirhe... noi taitaa olla kans listalla asioista joita en osaa...    :oops: )

sippara

• Aloittelija
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #167 : 07.09.2006, 19:45:33 »
ompas mukava huomata että muutkaan ei osaa "kaikkea" :wink:

minäkään en osaa liikkua helsingissä, vaikka täällä asunkin :oops:
mutta hyvin olen tähän asti silti pärjännyt...

kengän nauhat menee solmuun sillä "oikealla" tavalla ja sytkärin käyttökin sujuu :roll:

se mikä ei suju on rappusissa käveleminen, aina kompuroin, en vissiin osaa nostella jalkoja tarpeeksi korkeelle :lol:

enkä minäkään niitä hienoja kuvia näe :(

Adalmiina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #168 : 13.09.2006, 18:55:29 »
Hei, jotain mitä minä osaan!

Eli mä näen noita kuvioita, aluksi täytyi aika pitkään harjoitella ennen kuin tajusi oikean tyylin, nykyään käy melko helpostikin.
'll blame it on the moon, 'cause it's not my fault

Viveka

• Aloittelija
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #169 : 21.09.2006, 23:05:47 »
* Vinkkaaminen silmällä on tosi hankalaa! En siis osaa.
* En myöskään osaa viheltää sillain kuuluvasti kuten esim. jääkiekkopeleissä tai konserteissa pitäisi
* suomenkielen kirjoitustaito on heikentynyt tosi paljon lyhyessä ajassa (pirun tekstiviestit ja sähköpostit)

psycho

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #170 : 22.09.2006, 00:31:56 »
Lainaus käyttäjältä: "paulaliina"
en osaa
- viheltää. Koiriakin "vihellän" aina pillillä!
- hypätä korkeutta (rimakammo)
- vinkata oikealla silmällä
- liikkua Helsingissä (elämäni aikana olen siellä kerran käynyt)
- kävellä hampaita pestessäni pitkin kämppää sotkematta

Ja paljon muuta!

Heh, lohduttavaa etta jollain muullakin on tama :)

Mina en kertakaikkiaan osaa pesta hampaita haahuilematta kampassa ympariinsa.

LCHawk

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #171 : 23.09.2006, 23:49:36 »
En osaa mitään, mikä liittyy millään tavalla musiikin tekemiseen (laulu, soitto, miksaus jne.) enkä osaa puhua hyvin muita kieliä kuin suomea ja englantia.

joyster

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - tripster27@msn.com
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #172 : 24.09.2006, 10:19:37 »
Hmmm, näitähän on vaikka kuinka paljon.

En osaa:

-virkata, neuloa enkä kutoa. Jos koulussa opettaja teki ne                        aloitussilmukat niin jatkoin kutomista niin että vasen puikko oli    pystysuorassa kiinni vatsassa ja heiluttelin vain oikeaa kättä. Joka toinen silmukka oli niin kireä ettei liikkunut kunnolla puikolla, joka toinen taas niin löysä ettei pysynyt puikolla. Opettaja joutui koko ajan auttamaan kun sain langan solmuun, silmukat karkas ja tekele oli täynnä reikiä. Lisäksi tähän meni älyttömän kauan aikaa, siinä ajassa kun luokkatoverit olivat saaneet kaulaliinansa valmiiksi, mulla oli valmiina jotain kymmenen riviä epämääräisen näköistä sotkua.

- sukeltaa ilman että pidän nenästä kiinni. Tai ylipäätään sukeltaa kunnolla. En pääse pohjaan, kellun vaan pinnalla. Enkä osaa hyppää pää edellä, yritykset päättyy kivuliaaseen mahalaskuun.

- uida kovin pitkää matkaa. Vesi ei ilmeisestikään ole mun elementti.

- tehdä kärrynpyörää

- pitää kasveja hengissä

- viheltää, ikävä kyllä

- käyttää rajauskynää. Jostain syystä leviää aina pitkin luomia. En siis käytä rajauskynää.

- ajaa moottoripyörällä. En myöskään skootterilla. Skootterilla olen ajanut kerran, seinään. Moottoripyörää saisin tuskin edes liikkeelle, en muista miten ne vaihteet ja kytkimet meni. En ole koskaan ajanut moottoripyörää. Ja mulla on sentään moottoripyöräkortti!

- myöskään nähdä niitä hienoja 3d-kuvia

Mut paras on kuitenkin mun mielestä mun ystäväni, se ei osaa puhaltaa ilmaa ilmapatjaan. Viime kesänä Saksassa se puhalsi ja puhkui naama punasena kuumassa auringonpaahteessa yli puoli tuntia mut ei vaan saanut patjaan yhtään ilmaa. Se näytti niin koomiselta, en voinut muuta kun nauraa (eli en osaa myöskään hillitä itseäni) ja frendi alkoi olemaan aika hermostunut ja kiukkunen siinä vaiheessa. Lopulta luovutti ja suostu antaa mulle patjan puhallettavaks.
n dreams we enter a world that´s entirely our own

Clotilde

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Tätä en osaa
« Vastaus #173 : 24.09.2006, 16:50:33 »
En osaa tavata suomeksi, joka on jo noloa... Englanniksi tosin tavaaminen sujuu loistavasti ja mitä tällaisella taidolle loppujen lopuksi edes tekee, kun opiskelu kieli kumminkin on tulevaisuudessakin englanti... :roll:

Tuppatuur

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #174 : 25.09.2006, 09:31:46 »
Koota rubiikinkuutiota. Tosin kaveri opetti lauantaina ja lupasin osata sen ensi kerralla kun näemme.

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tätä en osaa
« Vastaus #175 : 25.09.2006, 17:06:35 »
Lainaus käyttäjältä: "Viveka"
* suomenkielen kirjoitustaito on heikentynyt tosi paljon lyhyessä ajassa (pirun tekstiviestit ja sähköpostit)

Kuinka sähköinen viestintä huonontaa kielitaitoa? Eikö teksti- ja sähköpostiviestejä kirjoittaessa ja lukiessa juuri tule harjoitusta (oletan, että kirjoitat niitä suomen(kin) kielellä)?
e parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Tätä en osaa
« Vastaus #176 : 21.07.2008, 04:38:15 »
On vissiin tylsää kun jaksaa nostella näitä vanhoja ketjuja.

Näitähän on paljon, siis asioita joita en osaa. Vain ihan muutaman mainitakseni.
-Viheltää
-syödä ilman että sitä ruokaa on paidallakin
-tehdä kuperkeikkaa (noloa, mutten ole ikinä osannut)

I live in my own little world... but no worries they know me here.

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #177 : 21.07.2008, 08:57:31 »
En osaa
- laulaa
- tehdä käsitöitä (siis virkkaus yms.)
- ajaa moottoripyörää
- ymmärtää teknisten vempaimien käyttöohjeista yhtikäs mitään!
- tanssia salsaa (en montaa muutakaan tanssia mutta tämän oikeasti haluaisin osata)
Soarele este galben

pnda

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #178 : 21.07.2008, 09:43:03 »
Miekään en osaa:

-erottaa oikeaa ja vasenta
-sukeltaa pitämättä nenästä kiinni
-keittää kahvia, vaikka juon sitä
-sylkeä silleen hienosti ja sotkematta
-röyhtäillä
-laittaa rintsikoita kiinni takaa

Lisäksi en osaa:

-kuoria perunoita ilman että niistä lähtee kuorien lisäksi paljon muutakin, enkä varsinkaan niin, että perunaa pidetään haarukan varassa ilmassa
-maantiedon perusteitakaan (opin vasta noin vuosi sitten, että Aasia ei olekaan maa, ja että Tampere ei olekaan rannikkokaupunki...)

isokeksi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #179 : 21.07.2008, 11:52:10 »
Hauska topic!

En osaa

-hoitaa kasveja
-mennä ajoissa nukkumaan
-ilmaista itseäni selkeästi
-laittaa rintsikoita kiinni takaa
-keskittyä yhteen asiaan kerrallaan
-flirttailla (..ainakaan kovin toimivasti :D )