Tämän osaan

(Luettu 14712 kertaa)

unqueen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #20 : 17.02.2006, 22:16:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Katariina72000"

Lisäksi mä osaan laulaa joko ala tai ylävireisesti. Siis puhtaasti mutta käskystä jompaan kumpaan suuntaan. Mä luulin joskus että kaikki osaa, mutta oli opettajan mukaan harvinaista.

Ihailen! Ite kuulen kyllä (kuorossa) vaikka, että sopraano on alavireinen, mutta en vaan saa nostettua sitä ihan helpolla.

En keksi mitään kovin yliluonnollista, mitä itse osaisin. Mutta en silti pidä itteäni mitenkään vähäosaisena :D
llei kykene ärsyttämään ketään, ei juuri kannata kirjoittaa. -Kingsley Amis

hansu-84

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - hansu_84@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.koti.phnet.fi/kna322
    • Sähköposti
Tämän osaan
« Vastaus #21 : 19.02.2006, 11:41:04 »
Kiitti vaan teille ketjun ensimmäisille, katkaisen kohta vahingossa ranteeni tai peukaloni :D

-Korviani osaan heiluttaa (ilman käsiä :wink: )

-Pystyn pesemään selkäni kokonaan sienellä (eli käsi ylttyy koko selkään, oma mies ei ainakaan tähän pysty)

Muuta en taida tähän hätään keksiä. Onhan sitä jo tuossakin :D
lä koskaan naura toisen unelmille. Ihmisellä jolla ei ole unelmia, ei ole yleensä mitään.

melska

• Aloittelija
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #22 : 19.02.2006, 15:00:37 »
osaan kävellä polvillani niin että jalat ovat lootus-asennossa  8)
why are we so alone even with company:

sipuli

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - janika__k@hotmail.com
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #23 : 19.02.2006, 16:21:28 »
osaan myös avata kaljapullon hampailla! kerran kohtaloikkain seurauksin, joten nykyään pyrin käyttämään avaajaa..

osaan soittaa pianoa (tuskin mikään erikoinen taito mutta silti!) tosin nykyään jäänyt vähän vähemmälle

mitäs muuta.. niin ja osaan tehdä, ja keskittyä moneen asiaan samaan aikaan. erittäin kätevää. lisäksi omaan erinomaisen ärsyttämisen taidon.  :twisted:

ja jos orastavalta alkoholismilta vaikuttava juontitaipumis on taito niin myös se
yrics- just waste between solos

Nallis03

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #24 : 20.02.2006, 19:04:27 »
Osaan..

- käydä katsastuttamassa auton ja tapella katsastusmiehen kanssa siitä, meneekö läpi, ymmärtämättä autoista mitään
- kokata perinneruokia
- istuttaa pensaita ja muita kasveja
- lukea karttaa ja suunnistaa kaupungissa (ei metsässä)

RosaM

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - poppynen@hotmail.com
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #25 : 20.02.2006, 19:26:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Pipru"
-Osaan levittää varpaat toisistaan irti siis samallatavalla kun sormet

Tämän osaan myös. Valitettavan usein vain päätty lihaskramppiin.

Osaan laittaa kielen kolmelle mutkalle ruusuksi. Katsoin kerran amerikkalaista 'Usko tai älä'-ohjelmaa, ja siinä nainen esitteli kyseistä taitoaan. Minä kun olen pikkuveljeni kanssa viihdyttänyt ihmisiä kyseisellä taidolla jo useita vuosia.

AS

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #26 : 20.02.2006, 19:47:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"
-Osaan laskea nopeasti päässäni.
-Muistan hirvittävän määrän erilaisia numerosarjoja (kävelevä puhelinluettelo)

Niin minakin!! Erittain katevaa nykyisena PIN-aikana. Valilla erittain harmillista ja noloa esim kun eksien puhelinnumerot ei unohdu ja tulee vedettya "Nyt jarjestan kaiken kuntoon" -kanni.  :lol:

Noista muista mainituista,
- osaan harottaa varpaat,
- saan kielen en pelkastaan nenan paahan vaan sieraimeen
- osaan heiluttaa korviani ja yhta kulmakarvaa kerrallaan.
ähdön läheisyydestä he turvaa saa.

outo_otus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #27 : 21.02.2006, 08:06:29 »
Olen haka muistamaan salasanoja. Olen järjestelmäasiantuntija ja ihmisten täytyy usein antaa minulle Windows, sähköposti, tms. salasanansa. Muistan sellaistenkin ihmisten salasanoja, jotka eivät ole olleet täällä töissä yli viiteen vuoteen. Varmaan yli 300 salasanaa on säilötty muistini sopukoihin (tämä huomioiden on aika noloa, etten millään meinaa muistaa pankkikorttini tunnuslukua).

Suuntavaistoni ja karttamuistini on lähes erehtymätön. Vielä en ole reissuillani koskaan eksyksiin joutunut. Euroopassa matkatessani lähes joka kaupungissa ainakin yksi ihminen tulee kysymään minulta tietä luullen minua paikalliseksi, kun en turistiksi paljastu haahuilemalla ympäriinsä kartan kanssa. Valitettavasti kykyni neuvoa tietä muille on huomattavasti heikompi kuin löytää itse oikea tie. Kotikaupungissani minulta kysyttiin kerran tietä Läänin verovirastoon. Kysyjä ja minä olimme siitä kolmen korttelin päässä ja lisäksi minä asuin lähes vastapäätä kyseistä laitosta, joten reitin olisi pitänyt olla tuttu. Silti huomasin jälkeenpäin neuvoneeni kaverin ihan vika suuntaan.

Osaan myös viheltää Mozartia.
os en löydä itseäni täältä, täytyy etsiä muualta.

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #28 : 21.02.2006, 13:34:06 »
"Epäluonnollisista" kyvyistä minulla on yksi, nimittäin osaan heilutella pelkästään sieraimiani, siis ilman että koko nenä liikkuu. Joidenkin mielestä se on hauskaa, en vain ole pitkiin aikoihin kenellekkään esitellyt. Kerran olen nähnyt erään liikuttavan korvaansa ylös-alas-suunnassa, se oli spookya.

xena

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Tämän osaan
« Vastaus #29 : 21.02.2006, 13:43:30 »
Osaan

-heiluttaa molempia kulmakarvojani eri tahdissa ja myös yksitellen
-heiluttaa korviani  :D

kulkijatar

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #30 : 21.02.2006, 14:30:09 »
Osaan:

- heiluttaa yhtä varvasta kerrallaan (joskus tarhassa opettelin tätä viikkokausia)  :lol:

- aiheuttaa suonenvedon/ krampin jalkaan (hyödynsin muinoin liikan tunneilla) :)

- laittaa käden seläntakaa päälaelle asti

- heiluttaa korviani

LittleStar

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - monsieurtahtinen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Tämän osaan
« Vastaus #31 : 21.02.2006, 22:54:13 »
No mutta, minäpäs osaan tällaista:
Osaan suunnistaa metsässä, siellä suuntavaistoni on lähes ilmiömäinen, en vain osaa eksyä. Mutta kaupungeissa olen aina hukassa, vaikka kävelisin katsoen karttaa samanaikaisesti en voi löytää perille vieraaseen paikkaan. :P
Olen haka muistamaan kaiken maailman triviaaleja asioita, joita en todennäköisesti tule ikinä missään tarvitsemaan, en edes Trivialia pelatessa. Kaikki vähänkin olennaisempi sitten unohtuukin oikein sujuvasti. :D
Olen suorastaan ammattilainen muiden ärsyttämisessä, varsinkin tyttöjen. :P Pienillä kommenteilla ja ilmeillä olematta kuitenkaan pahansuopa olen saanut ah niin monet saanut raivon partaalle. Tästä olen erityisen ylpeä. :wink:
Mitä tulee näihin vartalon rääkkäyksen eri elementteihin, niin sanottakoon, että osaan naksutella sormiani lukuisilla eri tavoilla (joista juuri se vetäminen tuntuu harvinaisen häijyltä!), rusauttaa niskaniveliä auttamatta käsillä (taikka myöskään jaloilla, mikä olisikin minulle teknisesti sula mahdottomuus) sekä taivuttaa sormia pelkästään siitä kynttä lähinnä olevasta nivelestä jokaisella sormella lukuun ottamatta vasenta nimetöntä. Tuota varpaiden harottamista olen yrittänyt muutaman kerran ja aina lopputulos on kramppi. :lol:
Lisäksi osaan tehdä oikeakätisyydestäni huolimatta sorminäppäryyttä vaativia hommia lähes yhtä hyvin myös vasemmalla kädellä. Sen sijaan laajempia liikeratoja vaativat temput (esim pallon heitto) tuottavat vasemmalla kädellä lähinnä huvittavia lopputuloksia. Osaan myös lukea nuotteja sekä tabulatuureja ja myös soittaa kitaraa niistä.
Tulikohan vähän liikaa omakehua. :D  No myönnettäköön, että monikaan noista ei ole kovin harvinainen taito, kai. :)
Ei ole sellaista vikaa, jota ei tietämättömyydellä ja raa'alla voimalla voisi korjata."
"I use alcohol before asking stupid questions."

Cybu

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #32 : 21.02.2006, 23:33:06 »
Osaan..
-aika hyvin vakuuttaa ihmisiä.. (tai miten se nyt sanotaan..saada siis vakuuttuneeksi). tästä on ollut hyötyä joskus (=liian usein..) koulussa, bussissa (jos ei ole ollut rahaa ja on pitänyt päästä landelta helsinkiin), taxissa..(en väitä etteikö taksikuskit olis ollut aika nihkeitä), junassa tarkastajalle ja sitä rataa.
-kohottaa vasenta kulmakarvaa, oikeaa osan heiluttaa mutta en varsinaisesti kohottaa  :lol:
-myös toi varvas-juttu onnistuu, ja siltakaato. se nyt ei mitään ihmeellistä tosin lienekään.
-osaan myös soittaa korvakuulolta.
yrittänyttä ei laisteta

Quu

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: Tämän osaan
« Vastaus #33 : 22.02.2006, 17:42:37 »
- löydän nopeasti oikeinkirjoitus- ja kielioppivirheet suomenkielisestä tekstistä ja osaan ainakin useimmiten korjata ne (osaan myös suomen sijamuodot, joiden osaamattomuutta joku valitti toisessa topicissa)
- muistan hyvin numerosarjoja
- keksin helposti puheenaiheen täysin vieraan ihmisen kanssa missä tahansa
- osaan huutaa fyysiset seikat huomioiden yllättävän KOVAA
- osaan naksutella varpaitani  :)
- osaan sitoa kengännauhat "oikein"  :wink:
e parhaiten nauraa, jolla on kovin lääkitys.

keijo

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #34 : 26.02.2006, 19:44:59 »
osaan viheltää/hyräillä kaksiäänisesti.  :P  tosin biisin pitää olla tuttu, jotta siihen voi hyräillä toista ääntä. pystyn myös mihin tahansa tuttuun biisiin kehitellä suorilta toisen äänen. 8)

osaan lisäksi soittaa ja laulaa Schubertin Erlkönigin, siis säestää itteeni. pystyykö joku muuki tähän?  :lol:
os illalla nukkuminen olisi yhtä kivaa kuin aamulla nukkuminen, menisin joka ilta kahdeksalta nukkumaan.

Myy-y

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #35 : 26.02.2006, 20:08:51 »
Osaan kirjoittaa monilla eilaisilla käsiloilla. Tutut ei ainakaan tunnista saman ihmisen kirjoittamiksi.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
..
« Vastaus #36 : 28.02.2006, 15:12:38 »
Lainaus käyttäjältä: "keijo"
osaan viheltää/hyräillä kaksiäänisesti.  :P  tosin biisin pitää olla tuttu, jotta siihen voi hyräillä toista ääntä. pystyn myös mihin tahansa tuttuun biisiin kehitellä suorilta toisen äänen. 8)

osaan lisäksi soittaa ja laulaa Schubertin Erlkönigin, siis säestää itteeni. pystyykö joku muuki tähän?  :lol:

:shock:  No huhhuh, tuopa minun tekisi mieli nähdä. Olen alan opiskelija, enkä voisi kuvitellakaan soittavani kyseistä biisiä vielä moneen vuoteen. ( Mikä on, kun ei taidot riitä.. ) Seuraavaksi voit soittaa Lisztin transkription siitä liedistä ja laulaa siihen päälle kaksiäänisesti.  :wink:

P.S. Ethän nyt vaan huijaa?  :lol:

Reef

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #37 : 28.02.2006, 20:48:28 »
Osaan:

- uida hyvin
- sitoa kengännauhat oikein
- nukkua missä vaan (esim. Amorphiksen keikalla, huom. alkoholilla EI osuutta asiaan)
- iskeä silmää molemmilla silmillä
- syödä 2 litraa jätskiä päivässä
"The world is a book, and those who do not travel, read only one page."
- Saint Augustine

Myy-y

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #38 : 01.03.2006, 17:27:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Jouni"
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"
-Muistan hirvittävän määrän erilaisia numerosarjoja (kävelevä puhelinluettelo)

Täällä toinen kävelevä puhelinluettelo. :D Kun kerran soitan johonkin numeroon, niin se pysyy muistissa pitkän aikaa.

Muistan paljon muitakin numerotietoja ilman mitään erityistä opettelua. Ne vain jäävät mieleen. Kunpa niin kävisi edes joskus myös koulujutuille. :(

Varokaa vaan! Minäkin olin ennen kävelevä puhelinluettelo, mutta enpä ole enää. En muista enää kuin oman numeroni (siitä ei ole juurikaan hyötyä!)... Lieko kännyköillä osuutta asiaan... :roll:

Reef

• Reissaaja
    • Profiili
Tämän osaan
« Vastaus #39 : 01.03.2006, 20:13:27 »
Ai niin, ja vielä:

- kuoria mandariinin sata kertaa paremmin vasurilla, vaikka olen oikeakätinen
"The world is a book, and those who do not travel, read only one page."
- Saint Augustine