Sterling?

(Luettu 17258 kertaa)

Nienna

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #20 : 17.03.2006, 13:07:48 »
Te, jotka epäilette lentonne peruuntuneen: oletteko kokeilleet, pystyykö Sterlingin sivuilta varaamaan samalle päivälle vielä matkoja tai näkyykö peruutus aikatauluissa tuolla nettisivulla? En ole itse saanut ilmoitusta eikä Budapestin lentoaikatauluihin ole vielä tullut muutoksia. En ole siis soittanut minnekään, mutta mietin vain, että ovatkohan nuo aikataulut edes ajan tasalla?

Rattus

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #21 : 17.03.2006, 13:39:42 »
Nienna: Olen yrittänyt mutta sterlingin sivut on ihan sekaisin,tai ainakaan tällä koneella en pääse eteenpäin.Sivulla menee tekstit päällekkäin eikä avaa sivuja kokonaan.
Tänään luin seurasta tai suomen kuvalehdestä(molempia selasin kahvitauolla) että niille joilla on lennot maalis-ja huhtikuun aikana ilmoitetaan lentojen peruuntumisesta tai aikataulujen muutoksesta mahdollisimman pian ja ne joilla on lennot varattuna myöhemmin kesällä,ilmoitus tulee myöhemmin.
Eli pitääpä varautua jo ilmoitukseen kun mulla on ne lennot varattuna malagasta helsinkiin silloin elokuussa.

Nienna

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #22 : 18.03.2006, 12:35:11 »
Mulla on toiminut nuo Sterlingin sivut koko ajan ihan hyvin. Paskamaista silti, kun eivät voi nettisivuillaan ilmoittaa, että mikä on homman nimi. Koko ajan pitäis olla seuraamassa lehtiä. Hemmetti! Pitäisi kai kehitellä joku suunintelma b siltä varalta, että eivät pysty enää tarjoamaan lentoa sitten toukokuun lopussa, jolloin olen lähdössä..

indecent

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • http://mikkokahkonen.com
Sterling?
« Vastaus #23 : 18.03.2006, 13:25:24 »
Eikös sen homman pitäs mennä tosiaan niin, että jos Sterling peruu lennon, niin se järjestää uuden tilalle tai antaa rahat takaisin? Kai tuossa vaiheessa saa itse valita, ottaako rahat vai uuden lennon? Ja tottakai se uusi lento tulee j'rkevämmäksi valinnaksi (jos lentoaika passaa), koska tuskin niin pienellä varoitusajalla saa enää kovinkaan halvalla lentoa haluamastaan paikasta.

Eli jos asia on näin, niin turha kai siitä on stressata, jos lennon kuitenkin järjestäävät. Meille on ainaki ihan sama, pääsemmekö Prahasta Helsinkiin heinäkuussa Sterlingin vai jonku muun yhtiön koneella. Lopputulos on kuitenkin sama. Toivottavasti :).

Lakri

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #24 : 18.03.2006, 13:54:16 »
Lainaus käyttäjältä: "indecent"

Eli jos asia on näin, niin turha kai siitä on stressata, jos lennon kuitenkin järjestäävät. Meille on ainaki ihan sama, pääsemmekö Prahasta Helsinkiin heinäkuussa Sterlingin vai jonku muun yhtiön koneella. Lopputulos on kuitenkin sama. Toivottavasti :).

samaa mieltä! ja sitä paitsi toi praha käsittääkseni kuuluu niihin reitteihin, joita sterling ei oo lopettamassa/perumassa, joten sikälikin voi olla ressaamatta.. :) ite oon menossa sterlingin siivillä prahaan muutaman vkon päästä, jee..
.Ja sit tää lähtis vähän matkusteleen..

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #25 : 18.03.2006, 17:01:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Rattus"

Eli pitääpä varautua jo ilmoitukseen kun mulla on ne lennot varattuna malagasta helsinkiin silloin elokuussa.

Malaga on peruttu.
Tilalle tarjotaan Air Finlandin lennot ti, to ja su.

Rattus

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #26 : 19.03.2006, 12:38:36 »
Latex: Tiesinkin jo sen että malaga on peruttu mutta mitään ilmoitusta siitä ei ole vielä tullut joten sitä ilmoitusta odottelen.
Airfinland ei lennä sinä päivänä malagasta suomeen kuin minun lentoni on varattuna joten myös ilmoitusta lentopäivän muutoksesta odottelen.Eikös niiden sieltä sterlingiltä kuulu tollaisita muutoksista ilmoitella vai kuinka?  :?

Nienna

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #27 : 19.03.2006, 18:32:29 »
Eikös sen homman pitäs mennä tosiaan niin, että jos Sterling peruu lennon, niin se järjestää uuden tilalle tai antaa rahat takaisin? Kai tuossa vaiheessa saa itse valita, ottaako rahat vai uuden lennon? Ja tottakai se uusi lento tulee j'rkevämmäksi valinnaksi (jos lentoaika passaa), koska tuskin niin pienellä varoitusajalla saa enää kovinkaan halvalla lentoa haluamastaan paikasta.

Ei mullekaan periaatteessa mitään väliä oo, millä lennän, mutta olisi vain mukava tietää muutoksista aikaisemmin kuin viikkoa etukäteen. Hostellin etumaksu on maksettu eikä muutenkaan olisi kiva perua viime hetkellä. Ja mistä minä tiedän, lentääkö mikään yhtiö niinä päivinä kuin haluan lentää. Ja kun muutoksia tulee Sterlinginkin reitteihin koko ajan, niin mistä sitä tietää, vaikka koko pulju menisi nurin toukokuuhun mennessä? Ei luulisi maksavan halpalentoyhtiöllekään kovin paljon laittaa tiedotetta nettisivuilleen - kaikki saamani tieto on tähän mennessä peräisin täältä tai lehdistä. Tietty ei pitäisi valittaa, kun on kerran tietoisesti valinnut halpalentoyhtiön..

kentsu

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #28 : 20.03.2006, 12:03:55 »
Eikös sen homman pitäs mennä tosiaan niin, että jos Sterling peruu lennon, niin se järjestää uuden tilalle tai antaa rahat takaisin? Kai tuossa vaiheessa saa itse valita, ottaako rahat vai uuden lennon?

Jep, niin se menee. Jonotin tänään n. 1½ tuntia sterlingin asiakaspalveluun ja sain vahvistuksen siihen että rahat saa takaisin jos uusi lento aikataulu ei miellytä. Lentona oli helsinki-bologna toukokuussa. Otin rahat takaisin ja tilasin finskiltä liput roomaan saman tien  :D

indecent

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • http://mikkokahkonen.com
Sterling?
« Vastaus #29 : 20.03.2006, 12:35:31 »
Meille ei (onneksi kyllä) ole väliä sen paluupäivän kanssa, kunhan ei ihan älyttömän eri aikaan ole se paluulento. Nytkin oikeastaan lentoaikataulujen takia jäädään tuonne Prahaan viikonlopuksi, ku oli halvempi lento maanantaina kuin perjantaina :). Välttää meille!

sartsu

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #30 : 20.03.2006, 15:39:42 »
[/quote]

Jep, niin se menee. Jonotin tänään n. 1½ tuntia sterlingin asiakaspalveluun ja sain vahvistuksen siihen että rahat saa takaisin jos uusi lento aikataulu ei miellytä. Lentona oli helsinki-bologna toukokuussa. Otin rahat takaisin ja tilasin finskiltä liput roomaan saman tien  :D[/quote]

Onpa huojentava tieto, jos jo epäsopivista aikataulumuutoksista saa rahat takaisin. Kuinka nopeasti lupasivat rahoja takaisin?

kentsu

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #31 : 21.03.2006, 18:00:28 »
Sartsu: Äsken tuli maili että hyvittävät kortille lennoista maksetun summan. Eli suhteellisin nopeata toimintaa kuitenkin.

sartsu

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #32 : 21.03.2006, 19:51:27 »
Vinkiksi kaikille Sterlingin asiakaspalveluun yrittäville: muihin kuin Suomen numeroihin pääsee vaivatta läpi. Kaverini hoiti lentojen perumiset soittamalla Tanskan numeroon, no problem, kunhan vain englantia osasi puhua. Ja pääsi heti läpi!

Rattus

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #33 : 31.03.2006, 08:56:22 »
Pääsin vihdoin ja viimein läpi sterlingin asiakaspalveluun tossa pari päivää sitten.Lennot vaihdettiin toiseen päivään air finlandille ja saatiin jopa palautusta rahoista n.66€.Mutta nyt miettii sellaista että ne rahat on jollain club sterling tilillä,saako niitä siirrettyä omalle tilille vai onko ne tarkoitus käyttää sitten kun seuraavaa lento varailee?
Ei jaksais taas jonotella sinne asiakaspalveluun joten jos jollain on kokemusta niin jakakaa tietonne.kiitos!

Neppu

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling - Matkalla Malagaan
« Vastaus #34 : 03.04.2006, 20:56:05 »
Tässäpä minun Sterling-tarinani. Nyt on maanantai-ilta ja minulla on keskiviikkoaamuna aikaisin lento Tukholmasta Malagaan. Tukholma-Malaga väli ok ja Malaga-Helsinki välit ok, mutta viimeiset kaksi viikkoa olen odotellut lentoa Helsinki-Tukholma. Lentoni peruttiin n.kuukausi sitten ja siksi lentoni laitettiin lähteväksi Tukholmasta. Nyt kaikkien asiakaspalvelukeskustelujen jälkeen alan olla jo melko vihainen. Minulle on luvattu yhtä ja toista. Välillä jopa hotelli Tukholmasta, kun siellä joutuu odottamaan. Tänään minun oli puhe saada puhelu, jossa lentoni varmistettaisiin henk.kohtaisesti, mutta kun asiakaspalveluun illalla soitin, niin henkilö oli jo poistunut paikalta. Huomenna aamulla kuulemma puhelin klo 9 soi. Saa nyt nähdä. Ongelma piilee siinä, että en asu Helsingissä, joten kahden tunnin varoitusaika ei riitä. Keskiviikkoaamuna on oltava Tukholmassa, tavalla tai toisella. Helsinki-Tukholma väli on luvattu jo kauan sitten ja tänään kuulin, että se ongelma on ollut siinä, että hotellia on ollut Tukholmasta vaikea löytää. Voi kun unohtaisivat sen hotellin. Haluan vain sen lennon. Henkisesti olen varautunut ostamaan itse lipun huomenna kentältä. Siihen menee n.5 minuuttia, netissä vähemmän. Mikä tökkii Sterlingillä, siitä kuulen joka päivä asiakaspalvelussa eri tarinan. Koittakaahan kaikki päästä kohteisiinne, nähdään Malagassa. Minä vaikka uin Tukholmaan.

Gylchatai

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #35 : 05.04.2006, 12:15:37 »
Aika paljon Sterlingiin liittyviä keskusteluja löytyy täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000164&posting=index

Omasta kokemuksestani:
lentoni peruttu, ilmoitus sähköpostitse tuli viikko myöhässä (sain tietää peruutuksista lehdestä!), yritin soitella n. viikon ajan kunnes sain yhteyttä, tiedot korvaavista lennoista luvattiin 27.3. mennessä, en ole niitä saanut tänäänkään.
Eilen soitin sinne taas, vastaus sama kuin edellisella kirjoittajalla: lento Kööpenhaminasta määräpaikkaan on, ei ole vain lentoa Helsingistä Kööpenhaminaan...   :shock:
Mietin jo, että saako tässä tapauksessa vaatia heiltä nyt rahat takaisin?? Kun lähtöpäivän piti olla 17.4., ja ei ole mitään käsitystä, tuleeko se lopun lopuksi järjestettynä vai ei... Jospa mä tiesin etukäteen miten se kääntyy, niin ottaisin heti rahapalautuksen, kuin alussa ehdotettiin(((
 mä oon kahden maan kansalainen.. » (c)
                                           Jaakko Löytty

inkogn

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #36 : 06.04.2006, 16:09:16 »
Jahas! Kannatti käydä tälläkin foorumilla.. Ilman tätä en olisi huomannut että lentoni bolognasta-helsinkiin oli siirretty eri aikaan. USKOMATONTA! :(

chocolatesoul

• Aloittelija
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #37 : 10.04.2006, 18:43:35 »
Munkin lento Bolognasta Helsinkiin siirrettiin. Kokonaisella päivällä!
Todella paskamaista, mutta ei pidä valittaa, sentään halvat lennot. Ja Ryanairin kokeneena tuskin se Sterlingkään niin huono lentoyhtiö loppujenlpuksi on.
ina matkalla jonnekkin, minne ikinä päätyykin.

myy79

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - pinna_79@hotmail.com
    • Profiili
Sterling?
« Vastaus #38 : 10.04.2006, 19:01:47 »
minäkin tässä sitten jännään, että tuleeko meilkii viel lentoon muutosta...  :oops:  Bolognaan on lennot joo kesäkuun lopussa meno ja heinäkuun puolella paluu...

siin onki hommaa sit muutella hotellivarauksia, jos muuttuvat...  :shock:
t-lesket 110% rauhanturvaajien tukena- raivoten ja rakastaen

Rytmi

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Sterling
« Vastaus #39 : 13.04.2006, 09:28:56 »
Minulla on lento varattuna 2.5-11.5.2006 Malagaan. Ilmotusta mistään peruuntumisista tai muutoksista ei ollut tullu, mutta tiedustelin asiaa asiakaspalvelusta (ja pääsin läpi 10 minuutissa) ja sieltä kerrottiin, että lentojen kohdalla on tapahtunut aikataulumuutoksia..eli nämä uudet aikataulut ovat Ryanairin mukaiset lennot..ja kun minulla on lentopäivät ti & to, niin peruutuksia ei tullut, vaan lennän Ryanairilla muutaman tunnin aikaisemmin! Eipä siinä mitään, mutta ihmettelen vain, että miten tälläsistä muutoksista ei ilmoteta?? Jos en olisi surffannut tällä sivustolla, niin olisin myöhästynyt tunnilla lentokoneesta. Ja kuinkakohan monelle näin oikeasti käykin....