Hullujen Päivien tarjouslennot

(Luettu 21366 kertaa)

Dela

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Re: jep jep
« Vastaus #20 : 05.04.2006, 15:43:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Alex09"

Ekana olin ovesta sisällä. Täpöä Argos halliin ja siltikin vasta numero 46! Mistä ne muut ehti. Ei ainakaan mun ohi tullu kukaan?

On siis pakko olla joku nopeampikin reitti kuin Akateemista JA La Famigliaa vastapäätä olevat sisäänkäynnit. Veikkaisin Mannerheimintien paperiosastoa nopeimmaksi, tosin ruhkaa riittää näemmä jo aikaisin.
Ilmaisia matkoja ja majoitusta käyttäjien välillä: www.freetrippers.com

Magggie

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #21 : 05.04.2006, 18:28:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Dela"

Ekana olin ovesta sisällä. Täpöä Argos halliin ja siltikin vasta numero 46! Mistä ne muut ehti. Ei ainakaan mun ohi tullu kukaan?

On siis pakko olla joku nopeampikin reitti kuin Akateemista JA La Famigliaa vastapäätä olevat sisäänkäynnit. Veikkaisin Mannerheimintien paperiosastoa nopeimmaksi, tosin ruhkaa riittää näemmä jo aikaisin.

tai sitten ekat numerot on annettu kavereille?

jumbossa oli reilu peli ja numero aletaan jakamaan joka aamu klo 07.30. tulin vasta 7.50 ja sain nettikoneille numeron 40. jonottaessa meni reilu tunti, sillä osa nettikoneiden asiakkaista ei ollut koskaan tietokonetta nähnytkään ja varauksen tekemiseen meni 15-20 min (itsellä esim. n. 4 min).

eniveis, kaikki joita palveltiin heti alussa olivat myös aulassa ja odottamassa, joten ei hajua vilpistä ainakaan hjumpossa.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Mulla strategia
« Vastaus #22 : 05.04.2006, 20:43:40 »
Huomenna olisi tarkoituksena saada hankittua Edinburghiin kaksi lippua...

Strategiana oli, että meistä toinen olisi mennyt Tapiolaan ja toinen keskustan Stokkalle, mutta koska Tapiolan "päivystäjän" on työn puolesta lähdettävä aika pian ovien avauduttua, menemmekin sinne molemmat. kerroin töissä että jos mua ei kuulu ni olen sitte Stokkalla (pitäs olla klo 11.00) ja paikkaani en luovuta vaikka henki menis.

Olisko jollain kokemuksia Tapiolan myyntipisteen ryysiksestä?

EDIT: Jos joku vielä kertois miten se homma toimii, siellä on siis joku palvelujono virkailijalle sekä jono nettipisteelle jossa varaus tehdään itse? vai?
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 06.04.2006, 10:24:24 »
No höh. Ei kukaan jeesannut minua...

Minäpä kerron sitten oman kokemukseni ja annan neuvoja sitten huomenna ja lauantaina jonottaville. Siis Espoon Tapiolan Stockalla.

Menin paikalle klo 7.00 jolloin ulko-ovet juuri samantien aukaistiin. Lipunmyyntipaikka on Sampokujan (se sisäkäytävä) pohjoispäässä. Jonoa oli noin 15 henkeä (itseasiassa tarkalleen) siinä vaiheessa. Jono on rappusten alapäässä, yläkertaan ei pääse.

KLo 7.30 tuli täti mikrofonin kanssa ja kertoi systeemin. Vuoronumeroita jaettiin, sain numeron 16. Vuoronumero on tarkoitettu siis vain virkailijalle. Heti kun sain vuoronumeron, menin rappusten alapäähän vasemmalle puolelle, jossa on nettijono. Eli oikealla vuoronumerojono, vasemmalla nettijono. Nettijono muodostui heti tosi pitkäksi, eli menkää samantien nettijonoon kun saatte vuoronumeron. Netissä voi maksaa luottokorteilla sekä verkkopankeilla, mutta mikäli haluaa maksaa käteisellä tai tavallisella pankin pankkikortilla, on mentävä virkailijalle.

Pääsin ensimmäisten joukossa (7 konetta) nettipäätteille, jotka ei kuitenkaan ehti klo 8.00 toimineet. Sain varauksen kuitenkin pian tehtyä ja jo klo 8.20 olin pihalla koko talosta. Kun lähdin, oli virkailijoille jononumero 11 menossa.  Eli aika pian olisin sitten päässyt siihenkin.

Edinburgh, here we come!
That we got this far

maizzi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #24 : 06.04.2006, 15:06:04 »

Olin jo 5:20 jonottamassa, olin ekana siellä Akateemisen kirjakaupan vastapäätä olevalla kulmalla. Kun sitten seuraava ihminen tuli 6:30 sinne niin ymmärsin hiukan liioitelleeni ja tulleeni liian aikaisin  :D

.

Joo me tultiin sinne 7.30. Rynnittiin täpöllä ja silti saatii numero 53. En todellakaa tajua mistä se lössi sinne tuli..

Onneks kuitenkin jäätiin siihen nettijonoon ja saatiin siitä numero 511 (alko numerosta500). Onneksemme koneet ei kuitenkaa toiminu aluks...  hienoa toimintaa ku stockan omat tädit siellä yritti saada niitä toimimaan.
Kun sit saatii omat liput ostettua mentii jossain numerossa 35..
eli suosittelen sitä nettijonoa!

Mutta siis mikä tärkeintä: Dublin odottaa ja juuri niinä päivinä kun halusimmekin :D

Lottis

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 06.04.2006, 16:25:23 »
Onko jollain tietoa ovatko liput kaikkiin kohteisiin menneet yleensä heti aamulla tulleille, vai jääkö lippuja myös iltapäiväksi? En siis pääse aamulla paikalle, joten mietiskelin, kannattaako edes vaivautua paikalle iltapäivästä. Tietysti tämä on tapauskohtaista, mutta kuitenkin...

Wesku

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 06.04.2006, 16:27:43 »
Onko niitä lippuja jaossa kaikille päiville?
Tarkoitan, että lentääkö finski joka päivä esim. Munchenii ja saako näitä lippuja mahdollisesti joka lennolle varattua?

Kiits kiits.
Jos pelkäät elää, et elä.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 06.04.2006, 16:29:53 »
Tää on ihan mutua, mutta varmaan esim. noita Bangkokkeja eilen ei tainnu jäädä- luulis olevan sen verran suosittu. Sen sijaan esim. Lontooseen saa varmaan, koska halvempiakin lippuja löytyy (esim. Ryanair).

Oletko kovin kaukana Stockmannista? Yks vaihtoehto on se että jos pääset aamulla käymään hakemassa vuoronumeron.. Ainakin Tapiolassa ne jakoi semmoisia tiedotteita jossa oli puhelinnumero johon sai soittaa että missä numerossa ollaan menossa..
That we got this far

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 06.04.2006, 16:35:23 »
Lainaus käyttäjältä: "Wesku"
Onko niitä lippuja jaossa kaikille päiville?
Tarkoitan, että lentääkö finski joka päivä esim. Munchenii ja saako näitä lippuja mahdollisesti joka lennolle varattua?

Kiits kiits.

Katso Finskin sivulta www.finnair.fi

Tai soita siihen kalliiseen numeroon jonka ne antoi siellä www.hullutpaivat.fi sivulla.

Kyllä käsittääkseni saa kunhan vaan täyttää ne ehdot, eli matkustamisen täytyy tapahtua tietyn ajan sisällä (ennen 30.9, paluu ennen 1.10), sunnuntaina ei saa olla paluulento muualta kuin kaukokohteista ja Edinburghista.

Hullujen päivien lomakkeessa piti kylläkin antaa varapäivät menolle ja paluulle.
That we got this far

Wesku

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 06.04.2006, 16:59:24 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"

Tai soita siihen kalliiseen numeroon jonka ne antoi siellä www.hullutpaivat.fi sivulla.

Joo totesin että se on liian kallis ja ajattelin kysyä täältä.
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"

Hullujen päivien lomakkeessa piti kylläkin antaa varapäivät menolle ja paluulle.

Ah, kiva tietää. täytyy siis funtsii PLAN B myös.

Kiits kiits
Jos pelkäät elää, et elä.

maizzi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #30 : 06.04.2006, 18:51:54 »
siis kai niitä haja lippuja löytyy..
tai ainaki viel keskiviikko iltana joskus puol 9 siel kuuluteltii päivän lippuja.Että kaikki ei ollu siis menny.
Eri juttu onki sit jos haluaa jonain tiettynä ajankohtana ja kaverin kanssa.

Aina kannattaa yrittää jos haluaa pois täältä loskasta :)

Lottis

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #31 : 06.04.2006, 19:00:37 »
Tavoitteena olis siis liput Milanoon, Zürichiin tai Geneveen, ja ajankohtakin voi aika tavalla joustaa. Joten enköhän yritä kuitenkin iltapäivällä ja toivo parasta.  :)

olivia

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 06.04.2006, 20:44:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Dela"

Ite oon kerran rynninyt Rakkautta & Anarkiaa -lippuja haalimaan Stockan Lippupalveluun, päättelin silloin Mannerheimintien oven lehtiosastolle olevan nopein tie 7. kerrokseen. Ovien avautessa juostiin sitten pää kolmantena jalkana hisseille ja oltiin ensimmäisinä vuoronumerolaitteella.

Varmaan sieltä Manskilta ovat ne ekat tulleet nytkin, hissit kun ovat kaupan avautessa ekassa kerroksessa ja niillähän viuhahtaa hetkessä vitoseen.

misu7

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #33 : 07.04.2006, 15:35:06 »
Kerran tein sen virheen, että Hgin keskustan Stokkalle lähdin hullujen päivien lentolippuja ostamaan. Juu, olin ensimmäinen aamulla ovella.... Sitten alkoi ylhäällä se sairas tappelu vuoronumeroista, jossa todellakin ei nopeat syö hitaita vaan vahvemmat työntää ja hakkaa heikommat. Ja kas, myös silloin oli sisällä jo ihmisiä... kun on Stokkan talossa kuntosalilla, niin sieltä pääsee kätevästi viimeisen päälle trikoissa ensimmäisenä ostamaan lippuja :).

Lottis

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : 07.04.2006, 15:39:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Lottis"
Tavoitteena olis siis liput Milanoon, Zürichiin tai Geneveen, ja ajankohtakin voi aika tavalla joustaa. Joten enköhän yritä kuitenkin iltapäivällä ja toivo parasta.  :)

Liput ykkösvaihtoehtoon eli Milanoon taskussa, ja päivissäkin oli valinnanvaraa vaikka kuinka.  :D Tämä siis puoli kolmen maissa.

Tapiolan Stockalla ei ollu tähän aikaan yhtään jonoa tietokoneille, jos olisi palvelua halunnut jonotusta olisi ollut 40 numeron verran, vaikka joukossa luultavasti myös tyhjiä numeroita. Henkilökunta tiesi kertoa, että puolille päivin asti tungos ollut suurta, sitten helpottanut. Ja kuulemma kannattaa suosiolla tulla vasta iltapäivällä, jos ei ole juuri tiettyjä päiviä jolloin haluaa matkustaa. Lippuja kuulemma riittää...  :roll:

turquoise

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #35 : 07.04.2006, 16:16:08 »
Aamulla kasin jälkeen haettiin vuoronumero, ja iltapaivällä sain liput lontooseen haluamilleni päiville. Kesällä lontooseen!!  :)

tommy

• Reissaaja
    • Profiili
Entäs Oulussa...
« Vastaus #36 : 07.04.2006, 18:45:21 »
Mistäkähän ovesta sitä Oulun Stockalla pääsis ekana sisään ja parhaiten neloskerrokseen.....

Nemo

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 07.04.2006, 21:25:20 »
Luulen että parhaiten sivuovesta joka on Winger baaria vastapäätä. Etuovesta ei kannata yrittää...Hirvee ryysis aina.. Onnea!
Non scholae, sed vitae discimus.

xena

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #38 : 08.04.2006, 15:55:53 »
Jeejee, tänään aamulla n. 7.27 Turun Stockalla jonon jatkona ja virkailijalle jonotusnumero 73 ja nettipäätteelle 28. Homma oli ihan sivistynyttä ja tunnin odotuksen jälkeen pääsin nettipäätteelle (virkailijalle olisi kestänyt varmaankin tunnin pari kauemmin). Itse lentojen varaamiseen meni n. 2 minuuttia. Nyt pääsee sisko katsomaan isosiskoa Kiinaan syyskuussa!  8)

tommy

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #39 : 08.04.2006, 17:34:34 »
Viittä vaille kaheksan Oulun Stockan pääoven taakse...Siitä pikku juoksulla ekana nettikoneille...Muu porukka ei ilmeisesti tajunnu, että niille mennään suoraan ilman jonotusnumeroa...Kaks erillistä varausta tehtynä klo 8.15...